لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال The Mysterious Benedict Society

تماشای آنلاین سریال انجمن مرموز بندیکت

سریال انجمن مرموز بندیکت در ژانر درام، کمدی، خانوادگی و رمزآلود تهیه شده است و یکی از سریال های جذابی است که اخیراً برای پخش منتشر شده است. این سریال توسط شبکه هولو ساخته شده است.

میزان بالای دانلود سریال The Mysterious Benedict Society از همان ابتدا انتشار نشان دهنده پر مخاطب بودن این سریال بوده است. اگر شما هم می‌خواهید خود را در تماشای آنلاین سریال جذاب و دوست داشتنی The Mysterious Benedict Society سهیم کنید با ما همراه باشید.

رویدادها و دست اندرکاران سریال The Mysterious Benedict Society 2021

سریال در اصل اقتباسی از رمان کودکانه ای به همین نام است که اثر ترنتون لی استوارت است. اولین نسخه از این رمان در سال ۲۰۰۷ منتشر شد و توانست عنوان یکی از پرفروش ترین رمان های سال را از آن خود کند. تاد اسلاوکین و دارن سویمر، نویسنده و تهیه کنندگان این سریال هستند که سریال هایی مانند "شکارچیان سایه" را هم در کارنامه خود دارندکه جزو سریال های پرمخاطب دنیای فیلم و سریال بوده اند. کارگردان سریال انجمن مرموز بندیکت،  جیمز بابین است که فیلم هایی مانند "دورا و شهر گمشده طلا" و "ماپت ها" را برعهده داشته است. این کارگردان از افرادی بوده است که فیلم های جذاب و خاص او همیشه زبانزد مخاطبان دنیای فیلم و سریال بوده است. در این سریال بازیگرانی مانند Emmy DeOliveira ، Marta Kessler و ... توانستند با دست اندرکاران حرفه‌ای سریال، مخاطبان زیادی را به سمت خود بکشاند.

 

داستان سریال انجمن مرموز بندیکت 2021

سریال The Mysterious Benedict Society داستان چهار بچه یتیم با استعداد را دنبال می کند که توسط یک گروه مرموز برای یک ماموریت مخفی استخدام می شوند. در این سریال نقشه ها و رازهای را که برای سراسر دنیا طراحی شده اند و خطرناک هستند، توسط این افراد باید خنثی شوند؛ اما ماموریت چندان هم راحت نیست و مسیر جدید را برای آنها می گشاید...

داستان با هیجان و جذابیت خود آنقدر جالب و دوست داشتنی است که اصلا از دیدن آن احساس دلزدگی نخواهید کرد. حتی با دانلود سریال ممکن است بارها و بارها آن را تماشا کنید. حال باید ببینیم این بچه های بی سرپرست چقدر در خنثی کردن نقشه های اهریمنی برای جهان موفق هستند.

 

دانلود سریال The Mysterious Benedict Society با ترجمه زیرنویس

 تماشای به روز سریال های روز دنیا، چندان هم کار ساده ای نیست. باید بتوانید به دانلود سریال دسترسی داشته باشید تا در همان ماه‌ های اولیه انتشار، سریال را مشاهده کنید. دانلود سریال The Mysterious Benedict Society با ترجمه زیرنویس و با کیفیت های مختلف برای سایت قرار داده شده است تا تمام مخاطبان بتوانند از آن استفاده کنند. با تماشای آنلاین سریال هیجان انگیز The Mysterious Benedict Society با ترجمه زیرنویس روز دلنشینی را برای خود رقم بزنید.

موارد مشابه

رای به سریال

انجمن اسرارآمیز بندیکت

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم