درباره فیلم Minamata

تماشای آنلاین فیلم Minamata با بازی جذاب جانی دپ

خبرنگاران در سراسر دنیا همیشه سوژه های جالب را دنبال می کنند و همین عامل موجب شده تا فیلم های زیادی در این باره ساخته شود. شما هم می توانید با دانلود فیلم Minamata 2021 داستان خبرنگاری کنجکاو و جسور را دنبال کنید که خود را در دل حادثه ها فرو می‌برد تا از واقعیت ها سر درآورد. این فیلم با کارگردانی بهترین کارگردان سینمای آمریکا، در ژانر درام ساخته شده است و می توانید با دانلود فیلم یا تماشای آنلاین آن از موضوع جذاب و پر از حادثه آن لذت ببرید.

 

رویدادها و عوامل فیلم Minamata

Andrew Levitas کارگردان فیلم میناماتا، مجسمه‌ساز، نویسنده، تهیه‌کننده و بازیگر آمریکایی است که فعالیت گسترده در زمینه‌های مختلف فیلمسازی و هنری و حتی رستوران داری در کارنامه خود دارد. در بین بهترین فیلم های کارگردان می‌توان فیلم جنجالی "مهمانی ساحل روانی"، "لالایی" و ... را نام برد؛ اما باید بدانیم که این کارگردان مطرح سینما، فیلم میناماتا را چگونه ساخته است که توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است؟ به علاوه بازیگرانی مطرح مانند جانی دپ را می توانید در این فیلم ببینید که علاوه بر بازیگری در زمینه کارگردانی و فیلمنامه نویسی نیز به خوبی عمل کرده است و کارنامه درخشان در هنر سینما دارد. 

کارگردان: Andrew Levitas

ژانر: درام

بازیگران: Akiko Iwase, Johnny Depp, Katherine Jenkins

محصول: آمریکا

سال انتشار:  2021

 

نقد و بررسی داستان فیلم Minamata 2021

این فیلم پر ماجرا که جمعی از ستارگان و هنرمندان سینمای آمریکا را گرد هم آورده است، توانسته است تحسین منتقدان سینما و تلویزیون را هم به دنبال داشته باشد؛ اما می‌خواهیم ببینیم چه موضوعی در این فیلم بیان می شود.

موضوع فیلم Minamata بر اساس داستانی به همین نام ساخته شده که از یک داستان واقعی الهام گرفته شده است. داستان فیلم از این قرار است که ویلیام یوجین اسمیت با بازی جانی دپ ماموریتی به عنوان یک عکاس و خبرنگار معروف از طرف مجله لایف دارد. این خبرنگار باید در شهر ساحلی میناماتا ژاپن مسئله مسمومیت جیوه را بررسی کند. این بیماری در پی غفلت کمپانی چیسو در این شهر شایع شده است اما ...

 

دانلود فیلم Minamata 2021 با ترجمه زیرنویس

اگر می خواهید فیلم جذاب و برگرفته از داستانی واقعی را مشاهده کنید. دانلود فیلم میناماتا 2021 با ترجمه زیر نویس برای شما فراهم شده است. همچنین شما می توانید در اوقات فراغت خود با تماشای آنلاین فیلم لحظات خوشی را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید. درگیری های خبرنگار کنجکاو با مسئولان شرکت خاطی و پیگیری های دائم این خبرنگار داستانی جذاب برایتان فراهم کرده اند. 

 دانلود فیلم با کیفیت های مختلف برای تان فراهم شده است تا همگام با این خبرنگار و عکاس کنجکاو لحظات نفس گیر و پر از هیجان را دنبال کنید. 

موارد مشابه

رای به فیلم

میناماتا

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم