لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال Liseys Story

تماشای آنلاین lisey s story و خاطرات رمان نویس

چند ماهی بیشتر از انتشار سریال lisey s story نگذشته است؛ اما تعداد دانلود سریال نشان می دهد که مخاطبان آن هنوز هم رو به افزایش هستند. این سریال جالب به کارگردانی پابلو لارائین در ژانر ترسناک و هیجان انگیز ساخته شده است و جزو فیلم های برتری است که در سال فیلم جدید پا به عرصه وجود گذاشته است. باز هم تداعی دوران گذشته و خاطرات، فیلمی زیبا را با بازی هنرمندان آمریکایی رقم زده است تا یک تیم کامل داستانی جذاب را زیباتر کنند. داستانی که هر لحظه با جذابیت خود شما را به چالش می کشد. 

 

رویدادها و دست اندرکاران سریال lisey s story 2021

سریال lisey s story به کارگردانی پابلو لارائین ساخته شده است. این کارگردان خوش سابقه، سالهاست که در زمینه کارگردانی، فیلمنامه نویس و تهیه کننده در سینمای شیلی فعالیت می کند. او فیلم های پرمخاطبی مانند نرودا، جکی، باشگاه و ... را کارگردانی کرده است و در همه آن ها توانسته است موفق عمل کند. این فیلم به زبان انگلیسی است و برای رده سنی بالای 13 سال ساخته شده است. داستان سریال به خوبی رقم خورده است و بازیگرانی که ایفای نقش در این سریال را بر عهده دارند، به خوبی از پس نقش های خود برآمده اند. 

 

داستان سریال lisey s story

سریال توانسته است به خوبی با داستان خود نظر مخاطب را جلب کند. از طرفی بازیگران نیز درک داستان را بهتر کرده اند. تماشای آنلاین سریال lisey s story به خوبی می تواند فضای ترس، درام و معما را به مخاطب القا کند. 

داستان سریال در مورد زنی به نام لیزی است. در اصل داستان لیزی زندگی فردی به نام لیزی لندن، بیوه نویسنده موفق اسکات لندن را به نمایش می گذارد. وی در زمان حال زندگی می کند و گاهی خاطراتش او را به زندگی شوهر فوت شده اش می برد. این خاطرات گاهی اوقات درهم آمیخته با حوادثی ترسناک هستند که برای این زن تداعی می شود...

 

تماشای آنلاین سریال lisey s story با ترجمه زیرنویس

دانلود سریال داستان لیزی برای کسانی که دوست دارند یک فیلم پرمحتوا و در عین حال ترسناک و هیجان انگیز را به تماشا بنشینند، توصیه می شود. ستارگانی که در این فیلم ایفای نقش می کنند، به خوبی در نقش خود فرو رفته اند و احساس می کنید یک داستان واقعی را تماشا می کنید. دانلود سریال lisey s story با ترجمه زیرنویس و کیفیت های مختلف برای دوستداران فیلم و سریال های روز دنیا آماده شده است. داستان این زن موفق به زیبایی مخاطب را به خود مشغول می کند و حس خوبی از دیدن lisey s story 2021  با ترجمه زیرنویس خواهید داشت.

موارد مشابه

رای به سریال

داستان لیزی

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم