لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال Rugrats

راگرتز باز هم به نمایش درمی آید!

دانلود سریال Rugrats نه تنها در حال حاضر بلکه سال های قبل نیز مورد توجه بوده است. زیرا جزو انیمیشن های محبوب دهه 90 میلادی بود که در شبکه نیکلودئون به روی آنتن می رفت. مخاطبان زیاد این سریال باعث شد تا مجموعه راگرتز باز هم در قالبی جدید ساخته شده و بر روی آنتن رود. 

Rugrats 2020 در 26 قسمت جدید به عنوان یک ریبوت ساخته شود. سازندگان سریال راگرتز افرادی با سابقه خوب در انیمیشن و سریال های کارتونی هستند. آرلن کلاسکی، گابور چوپو و پاول جرمین با همکاری هم سریال جذاب راگرتز را تهیه کرده اند. 

 

رویدادها و عوامل سریال Rugrats

دنیای شش نوزادی که در کارتون راگرتز حضور دارند، آنقدر زیبا و جذاب بود که سال ها دنیای سینما و انیمیش را برای کودکان و نوجوانان دوست داشتنی کرده بود. ساخت داستان های جدیدی از این سریال جذاب، نه تنها باز هم سنین کودک و نوجوان را به خود مشغول می کند؛ بلکه تجدید خاطره و نوستالژی برای بزرگسالانی است که زمانی با این انیمیشن جذاب، کودکی کرده اند. به همین علت دانلود سریال Rugrats به نسبت سایر انیمیشن های سال، توانست رکورد بالایی را به ثبت برساند.

این سریال در سال 2020 تولید و به نمایش گذاشته شد. تماشای آنلاین Rugrats  با زبان اصلی نیز در اواخر سال مقدور شد. 

نام سریال: Rugrats 

سال ساخت: 2020

سازندگان: آرلن کلاسکی، گابور چوپو و پاول جرمین

فیلمنامه نویس: دیوید گودمن

شخصیت های داستان: تامی، چاکی، فیل، سوزی، آنجلیکا و ...

شرکت سازنده: ویاکوم

 

خلاصه داستان سریال جذاب Rugrats 2020

اگر انیمیشن آمریکایی راگرتز را تماشا کرده باشید، تقریبا می دانید که داستان حول چه مسائلی می چرخد. اما بهتر است بدانید که این بار سازندگان و فیلمنامه نویس، با زمینه ای برگرفته از همان انیمیشن جذاب Rugrats، داستان هایی جدید و جذاب تدارک می بیند که دیدن آن ها خالی از لطف نیست. 

کودکانی بازیگوش و کم سن و سال، به نام های “تامی”، “فیل”، “چاکی”، “لیل” و نوزاد تازه متولد شده با نام "دیل" داستان هایی را با هم رقم می زنند که مخاطب را به هیجان وامی دارد و برای ساعاتی هم که شده، خنده ای از ته دل بر لبانتان می نشاند. 

برخی از انیمیشن ها، در گذر زمان محو نشده و روز به روز جذاب تر می شوند. با دانلود سریال Rugrats و تماشای قسمت های جدید آن، جذابیت یک انیمیشن دوست داشتنی را تجربه می کنید.

 

تماشای آنلاین Rugrats 2020 با ترجمه زیرنویس

کودکان بازیگوش همیشه سوژه ای جذاب برای انیمیشن های روز دنیا بوده اند. با دانلود سریال Rugrats نیز بار دیگر به دنیای کودکی می رویم و همراه این سریال انیمیشنی و جذاب نوستالژی می شویم. البته این بار در قالب یک انیمیشن جذاب و جدید دیگر! آیا این بار هم شاهد داستای جذاب خواهیم بود؟ قطعا! 

سریال Rugrats با ترجمه زیرنویس و با کیفیت های متنوع در سایت آماده شده است تا به راحتی با سریال ها و انیمیشن های روز دنیا همراه باشید. همچنین بتوانید اوقات فراغت خود و فرزندتان را با لذت دیدن یک سریال جذاب، به خوبی بگذرانید.

موارد مشابه

رای به سریال

راگرتز

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم