درباره فیلم Wrath of Man

فیلم خشم مردانه بهترین فیلم جنایی سال

تماشای آنلاین فیلم خشم مردانه 2021 لحظاتی نفس گیر و هیجان انگیز را برای دوستداران فیلم های اکشن به ارمغان می آورد. Wrath of Man به کارگردانی گای ریچی و هنرمندی جیسون استاتهام سراسر هیجان و اکشن است که برای لحظه ای هم از مسیر خود منحرف نمی شود. باید ببینیم آیا این مرد جنگجو و خشن می تواند حجم عظیم خشم درون خود را تخلیه کند؟ گای ریچی هیچگاه به دنبال نصیحت مخاطب در حوادث فیلم نیست و شاید همین عامل سبب جذابیت آثار وی برای جوانان شده است. اگر شما هم علاقه مند به فیلم های پرهیجان هستید، تماشای فیلم خشم مردانه را از دست ندهید. 

 

رویدادها و عوامل فیلم Wrath of Man

فیلم خشم مردانه در ژانر هیجان انگیز – اکشن محصول سینمای آمریکا و انگلیس است. این فیلم مانند سایر فیلم های گای ریچی مانند The Gentlemen با زمینه ای از اکشن طراحی شده است؛ اما توانسته است بسیار بهتر از این فیلم پرمخاطب سال 2019 خود را نشان دهد. این کارگردان انگلیسی سبک خاص و منحصر به فرد خود را در تهیه و تدوین فیلم دارد که در تمام آثار آن به خوبی نشان داده شده است. 

نوع فیلم: سینمایی

ژانر: اکشن – هیجان انگیز

رده سنی: بالای 18 سال

محصول: انگلستان- آمریکا 2021

زبان: انگلیسی با زیرنویس فارسی 

کیفیت: HD

کارگردان: گای ریچی

بازیگران: Jason Statham, Niamh Algar, Josh Hartnett

 زمان: 117 دقیقه

 

خلاصه و نقد فیلم خشم مردانه 2021

فیلم Wrath of Man داستان مردی با اسم مستعار اچ را رقم می زند که در یک شرکت حمل  انتقال پول کار می کند. شخصیت مرموز و سرد اچ او را برای کار خود مناسب کرده است. اچ باید هر هفته مبلغ زیادی دلار را به لس آنجلس حمل کند. اتفاقات و هیجانات زیادی در کنار شخصیت بی روح او و تعاملش با محیط اطراف رقم می خورد ...

استهام، استاد نقش هایی همانند اچ است و در فیلم خوش درخشیده است. هر چند نقدهایی منفی مانند عدم پرداختن به خانواده و گذشته اچ توسط برخی از منتقدان وارد شده است؛ اما شخصیت پردازی اچ دقیقا همان است که توسط بهترین بازیگر هنرمندانه نقش بسته است. فیلم خشم مردانه کاملا مسیر خود را طی می کند و مخاطب نمی تواند لحظه های بعد را حتی اندکی پیش بینی کند. تماشای فیلم Wrath of Man با زیرنویس فارسی زمانی پر از هیجان را برای مخاطب پدید می آورد. به همین علت جزو بیشترین تعداد دانلود فیلم در همان روزهای اول بعد از انتشار بوده است.

 

دانلود و تماشای آنلاین Wrath of Man با بهترین کیفیت

فیلم خشم مردانه قطعا همان چیزی است که یک اکشن دوست را کاملا راضی می کند. انتخاب بازیگرانی بی نظیر و توانمند در این ژانر به جذابیت فیلم دامن زده است. دانلود فیلم Wrath of Man 2021 با کیفیت اچ دی بهترین انتخاب برای اوقات فراغت شماست تا بعد از تماشای فیلم حس از دست رفتن وقت خود را نداشته باشید. دانلود فیلم خشم مردانه با کیفیت بالا و ترجمه زیرنویس برای روزهای تعطیل و اوقات فراغت یکی از بهترین انتخاب ها برای فیلم دوستان است. 

موارد مشابه

رای به فیلم

خشم مردانه

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم