لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال Youth of May

تماشای آنلاین سریال بهار جوانی– Youth of May

تماشای آنلاین سریال بهار جوانی زیرنویس فارسی

تماشای آنلاین سریال بهار جوانی زیرنویس فارسی، یک انتخاب عالی برای طرفداران سریال‌های تاریخی و عاشقانه کره‌ای است. سریال Youth of May که نام دیگر آن Owari Cheongchun است، محصول جدید دو کمپانی مشهور story hunter Production و KBS drama production در سال 2021 منتشر شد. کارگردانی این سریال دیدنی را سانگ مین یوب برعهده داشته است. او یک تهیه‌کننده و کارگردان اهل کره جنوبی است. از دیگر آثار او می‌توان به مدرسه 2017 و such a long farewell اشاره کرد. در حال حاضر نیز سریال کره‌ای بهار جوانی، جدیدترین اثر این کارگردان به حساب می‌آید. با ما همراه باشید تا نیم نگاهی به این سریال پرمخاطب داشته باشیم.

تماشای آنلاین سریال Youth of May زیرنویس فارسی

عوامل و رویدادهای سریال Youth of May

نویسنده درام بهار جوانی، لی کانگ و کارگردان آن سانگ مین یوب است. روزهای پخش این سریال دوشنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها بوده است. اما اکنون تمام قسمت‌های نمایش داده شده‌اند و می‌توانید همه را تماشا کنید.

نام به انگلیسی: Youth of May

نام به فارسی: بهار جوانی

ژانر: درام-تاریخی-عاشقانه

مخاطب: همه

زبان اصلی سریال: کره‌ای

کارگردان: Song Min Yeop

شبکه پخش: KBS2

تاریخ انتشار: 3 می 2021

محصول: کره جنوبی

زمان: قسمت‌های 57 تا 65 دقیقه‌ای

ستارگان: Lee Do-Hyun, Go Min-Si, Sang-yi Lee, Sae-Rok Keum, Seung-Hoon Choi, Oh Man-seok, Kim Won-Hae, Jo Yi-Hyun

سریال بهار جوانی درباره چیست؟

سریال بهار جوانی، ماجرای زندگی عاشقانه هوانگ هی ته (Lee Do-Hyun) و کیم میونگ هی (Go Min-Si) را روایت می‌کند. هوانگ دانشجوی پزشکی و کیم پرستار است. این دو در جریان قیام گوانجو در دهه 1980 میلادی متوجه عشق عمیقی که نسبت به هم دارند، می‌شوند. این دو بازیگر، پیش‌تر در سریال زندگی شیرین (sweet home) که سال 2020 از شبکه نتفلیکس پخش شد نیز هم‌بازی بودند. گره خوردن روایت عاشقانه میان این دو نفر با وقایع تاریخی جالبی که به قیام گوانجو معروف است، نقطه جذابیت سریال به حساب می‌آید. وقایعی که همگی در ماه می که مصادف با فصل بهار است اتفاق می‌افتند. همین الان با تماشای آنلاین سریال بهار جوانی می‌توانید تمام این وقایع را تا آخر دنبال کنید و از دیدن آن لذت ببرید.

نقد سریال کره ای Youth of May

از جمله ویژگی‌های مثبت این سریال، می‌توان به موسیقی عالی متن، فیلمبرداری بسیار خوب و حرفه‌ای، طراحی لباس عالی و بازی پروفشنال عوامل فیلم اشاره کرد. در این سریال‌ از استعدادهای جوان و برجسته سینما و تلویزیون کره استفاده شده است. تعداد کم قسمت‌ها، مخاطب را از ادامه دادن سریال خسته نخواهد کرد. بعلاوه روند داستان فیلم به گونه‌ای بوده است که بینندگان و مخاطبین آن انتظار تولید فصل دوم و کامل کردن وقایعی هستند که در فصل 1 اتفاق افتادند. 

دانلود سریال بهار جوانی

اگر از طرفداران سریال‌های تاریخی و عاشقانه کره‌ای هستید، به شما دانلود سریال بهار جوانی را توصیه می‌کنیم. در کنار سریال طلوع ماه در رودخانه و سریال وینچنزو، این سریال نیز نگاه مثبت منتقدین و تماشاگران را به دنبال داشته است. آمیختن وقایع تاریخی یک قیام در زندگی عاشقانه دونفر، درون‌مایه سریال را شکل داده است. سریال youth of may یکی از جدیدترین سریال‌های کره ای در ژانر تاریخی-عاشقانه به حساب می‌آید. 

موارد مشابه

رای به سریال

بهار جوانی

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم