لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال River Where the Moon Rises

تماشای آنلاین سریال River Where the Moon Rises – سریال کره‌ ای طلوع ماه در رودخانه

تماشای آنلاین سریال River Where the Moon Rises زیرنویس فارسی

تماشای آنلاین سریال کره‌ای طلوع ماه در رودخانه یا River Where the Moon Rises زیرنویس فارسی، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. این سریال را کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس مشهور کره‌ای به نام یان سنگ-هو ساخته است. در میان‌ سریال‌های کره‌ای، سریال River Where the Moon Rises یک روایت عاشقانه و تاریخی بسیار جذابی را از گذشته‌های دور به نمایش می‌گذارد.  شاهزاده‌ی جوانی که رویای تبدیل شدن به ملکه گوگوریو را در ذهن دارد اما موانع بسیار بیشتر از آن چیزی است که فکرش را می‌کند. 

تماشای آنلاین سریال River Where the Moon Rises دوبله فارسی

عوامل و رویدادهای سریال کره ای طلوع ماه در رودخانه

نقش اصلی فیلم را Kim So-Hyun در نقش پیونگ گانگ بازی می‌کند. یک جنگجوی مبارز، باهوش و در عین حال عجول که از مبارزه با موانع سر راه، دست نمی‌کشد. 

نام به انگلیسی: River Where the Moon Rises

نام به فارسی: طلوع ماه در رودخانه

نام به کره‌ای: 달이 뜨는 강;

ژانر: تاریخی-عاشقانه

مخاطب: همه رده سنی

زبان اصلی سریال: کره‌ای

کارگردان: Sang-Ho Yoon

شبکه پخش: KBS2

روزهای پخش: دوشنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها

نویسندگان: Yoon Sang Ho

تاریخ انتشار: 10 فوریه 2021

محصول: کره جنوبی

زمان: قسمت‌های 60 تا 65 دقیقه‌ای

ستارگان: Kim So-Hyun, Ji Soo, Ji-Hoon Lee, Na In-Woo, Hee-jung Kim , …

سریال River Where the Moon Rises درباره چیست؟

سریال طلوع ماه در رودخانه، داستان یک شاهزاده‌ی گوگوریویی است. دختری که مادرش به دلایل سیاسی مرد و 8 سال را به اجبار در بیرون از قصر پادشاهی به‌عنوان قاتل سپری کرد. سریال کره‌ای River Where the Moon Rises داستان برگشت شاهزاده خانم پیونگ گانگ (Kim So Hyun) به داخل قصر است. او یک انسان بلند پرواز با کلی معمای بی‌جواب در ذهن است. و الان می‌خواهد به قصر پدری خود یعنی پادشاه پیونگ وون که 25 امین پادشاه گوگوریو است، برگردد. در مسیر پیدا کردن جواب معماهای ذهنی‌اش با حقایق تلخ و شیرین زیادی مواجه خواهد شد. و اما برخورد عاطفی او با دال (Ji Soo) در طول سریال، اتفاق‌های تازه‌ای را برای هر دو آنها رقم خواهد زد. پشت پرده این امپراطوری بزرگ چه داستان‌هایی در حال اتفاق افتادن است؟ 

ماجرای عاشقانه این دو نفر در گیرودار جریان‌های سیاسی داخلی و خارجی را همین الان با تماشای آنلاین سریال River Where the Moon Rises دنبال کنید. 

نقد سریال کره ای River Where the Moon Rises 2021

با یک سریال کاملا جدید و حرفه‌ای روبه‌رو خواهید شد. از زمانی که داستان سریال شروع می‌شود، شما نیز در کنار بازیگران سریال طلوع ماه در رودخانه، درگیر سوالات و ابهامات زیادی خواهید شد که در طول سریال به آنها پاسخ داده می‌شود. از جمله نکات مثبت این سریال کره‌ای می‌توان به آمیختن حرفه‌ای روایت عاشقانه با روایت جدی سیاست اشاره کرد. داستان سریال برای تمام مخاطبین، جدید و خلاقانه است و همین آنها را پای قسمت‌های مختلف آن می‌نشاند. به تصویر کشاندن جنگ‎‌های داخلی گوگوریو تا ژیو شمالی و شیلا بر هیجان تماشای سریال افزوده است. دربار گوگوریو از یک طرف و دربار شیلا از سوی دیگر در محتوای فیلم به تصویر کشیده می‌شوند. در کنار اینها، اتفاق‌هایی از جمله عوض کردن بازیگر نقش مرد در طول سریال و تغییر عواطف و رفتار کاراکترهای داخل سریال، موارد دیگری هستند که در نقد آن آمده است. 

شما با تماشای آنلاین سریال River Where the Moon Rises متوجه چه نکاتی در باب این سریال شده‌اید؟

دانلود سریال کره ای طلوع ماه در رودخانه

دانلود سریال  River Where the Moon Rises زیرنویس فارسی را به تمام علاقمندان به سریال‌های گره‌ای، پیشنهاد می‌دهیم. سریال متفاوت، جذاب، پر از اتفاق و سوال و جواب را همین الان می‌توانید دنبال کنید و از تماشای آنلاین سریال طلوع ماه در رودخانه در ژانر تاریخی-عاشقانه نهایت لذت را ببرید.

 

موارد مشابه

رای به سریال

رودخانه ای که ماه از آن طلوع می کند

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم