لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال Jupiters Legacy

تماشای آنلاین Jupiters Legacy، آیا فرزندان میراث را نگه می دارند؟!

زمان زیادی از امکان تماشای آنلاین Jupiters Legacy 2021  بر روی پلتفرم نتفلیکس نگذشته است؛ اما نظرات کاربران و امتیازاتی که به آن داده اند، مخاطبان سریال های روز دنیا را متقاعد کرده است که دیدن سریال جذاب میراث ژوپیتر را در برنامه خود قرار دهند. باید ببینیم در این سریال، فرزندانی خلف می توانند از میراث به جای مانده از بزرگان خود، محافظت کنند؟

میراث ژوپیتر ساخته استیون دنایت کارگردان و فیلمنامه نویس انگلیسی با ملیت آمریکایی است که فیلم های "تابو"، "قول های شرقی" و سریال هایی مانند "دیدن" را در کارنامه خود دارد. 

 

رویدادها و عوامل سریال میراث ژوپیتر

کارگردان سریال میراث ژوپیتر استیون دنایت است که آثار موفقی را در زمینه فیلم و سریال ارائه داده است. سریال زیبای Jupiters Legacy برگرفته از رمانی گرافیکی است که در سال های گذشته توسط مارک میلار و فرانک کوئیتلی نوشته شده است. داستان جذاب این رمان سبب شد تا کارگردان خوش سابقه سینما و تلویزیون، از آن برای ساخت فیلم جدید خود بهره ببرد. این سریال توسط کمپانی Comics در 8 قسمت تولید و منتشر شده است. 

ژانر: اکشن، درام، ابر قهرمان

کارگردان: استیون دنایت

بازیگران: جاش دوهامل ، بن دانیلز ، لزلی بیب، النا کامپوریس و ...

فصل: اول در 8 قسمت

سال انتشار: 2021

 

خلاصه و نقد سریال Jupiters Legacy 2021

داستان، ابرقهرمانان را دربرمی گیرد که نسل اول آن ها حدود یک قرن، جهان را از خطرات موجود در امان نگه داشته اند. حال نوبت فرزندان آنهاست که طی یک درام حماسی و ابرقهرمانانه، که ده ها سال جریان داشته است، قدرت، وفاداری و پویایی خانواده خود را ادامه دهند تا بتوانند وارثانی خوب برای دارایی ارزشمند و معنوی خود باشند...

بازی زیبای جوش دوهامل و بن باعث شده است تا این سریال جذابیت و زیبایی فیلمنامه را به خوبی نشان دهد. مجموع امتیازاتی که بعد از انتشار رسمی سریال دریافت کرد، نشانگر کیفیت بالای ساخت و داستان پرهیجان سریال است. منتقدان سریال های روز که به صورت آنلاین نمایش داده شده اند، اکثرا به تحسین این اثر هنری از استیون دنایت پرداخته اند و بازی ستارگان سینما و تلویزیون را در این فیلم می پسندند. 

تماشای آنلاین سریال میراث مشتری به عنوان یک سریال ابرقهرمانی آمریکایی در 8 قسمت، شما را ساعت ها از خستگی و روزمرگی به دور نگه می دارد تا برای یک روز کاری پرمشغله آماده شوید. 

 

دانلود سریال Jupiters Legacy با ترجمه زیرنویس

دوستداران سریال های جذاب و پرمخاطب آمریکایی، می توانند همزمان با مخاطبان نتفلیکس، به تماشای آنلاین سریال Jupiters Legacy 2021 بنشینند. حتی می توانید با دانلود سریال میراث ژوپیتر با کیفیت های بالا، آن را برای یک روز تعطیل یا اوقات فراغت خود آماده کنید. 

این سریال نشان اشرافیت و انسانیت موروثی است که ممکن است در حال حاضر چندان در جامعه انسانی به چشم نیاید. این ارزش ها به گونه ای زیبا در سریال میراث مشتری به نمایش گذاشته شده است. 

موارد مشابه

رای به سریال

میراث ژوپیتر

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم