لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال The Wheel of Time

سریال چرخ زمان 2021 – The Wheel of Time 2021

تماشای آنلاین سریال چرخ زمان 2021 – The Wheel if Time 2021 

تماشای آنلاین سریال چرخ زمان 2021 – The Wheel of Time 2021، گزینه‌ای مناسب برای طرفداران فیلم‌های فانتزی، ماجراجویانه و درام است. دو کمپانی سونی پیکچرز تلویزیون و استودیو آمازون در تولید سریال چرخ زمان 2021 نقش داشته‌اند. داستان این سریال آمریکایی بر اساس چرخ زمان اثر رابرت جوردن است که چندین نویسنده در نوشتن فیلمنامه آن نقش داشته‌اند و نهایتا توسط راف جودکینز توسعه داده شده است. از ستارگان این سریال دیدنی می‌توان به روزاموند پایک، جوشا استرادوسکی و مارکوس رادرفورد اشاره کرد. با تماشای رایگان سریال The Wheel of Time 2021 پای یکی از بهترین سریال‌های جدید بنشینید. 
عوامل و رویدادهای سریال The Wheel of Time 2021

از بازیگرانی که در سریال چرخ زمان به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به بارنی هریس، مادلین مدن، روزاموند پایک، زوئی رابینز و دنیل هنی اشاره کرد. صحنه‌های فیلم توسط دیوید لوتر و دیوید موکسنس در جمهوری چک فیلمبرداری شده است. سه قسمت اول از فصل یک این سریال در 19 نوامبر 2021 توسط آمازون پرایم ویدیو منتشر شد که 6 قسمت باقی‌مانده آن قرار است به‌صورت هفتگی منتشر شود. 

نام سریال به انگلیسی: The Wheel of Time 2021

نام سریال به فارسی: چرخ زمان 2021

ژانر: اکشن، ماجراجویی، درام

مخاطب: رده‌ سنی بالای 14 سال

زبان اصلی سریال: انگلیسی

کارگردانان: Uta Briesewitz, Salli Richardson- Whitfield, Wayne Yip, Sanaa Hamri 

تهیه کنندگان: David Brown, Rosamund Pike, Lauren Selig 

نویسندگان: Rafe Judkins, Celine Song, Michael Clarkson, Paul Clarkson, Amansa Kate Shuman, Justine Juel Gillmer, Kameron HOOD, Dave Hill

تاریخ انتشار: 19 نوامبر 2021

زمان سریال: قسمت‌های 54 الی 58 دقیقه‌ای

محصول: ایالات متحده

ستارگان: Rosamund Pike, Daniel Henney, Madeleine Madden, Josha Stradowski

داستان سریال چرخ زمان 2021 درباره چیست؟

در سریال چرخ زمان 2021 یک سازمان قدرتمند که تمام اعضای آن را زنان تشکیل داده‌اند گروهی را برای سفری به دور دنیا انتخاب می‌کند. این سازمان می‌خواهد فردی را از میان گروه منتخب به‌عنوان برگزیده انتخاب کند. گمان بر این است که یکی از اعضای این گروه ممکن است دارای قدرت‌های فوق‌العاده و عجیبی باشد که طبق پیشگویی‌ها انتظار می‌رود این فرد در نهایت یا دنیا را نجات خواهد داد یا نابود می‌کند. این فرد کدام یک از اعضای گروه است؟ آیا کارهای او خواهد توانست دنیا را نجات دهد؟ با تماشای آنلاین سریال The Wheel of Time 2021 بیننده داستانی مهیج و جذاب باشید. 

نقد سریال چرخ زمان 2021 

داستان سریال چرخ زمان 2021 با اقتباسی بسیار زیبا از رمان چرخ زمان نوشته رابرت جوردن توانسته است نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کند. از دیگر ویژگی‌های مثبت این سریال می‌توان به انتخاب بسیار عالی بازیگران برای نقش‌های اصلی به‌خصوص بازی زیبای روزاموند پایک و موسیقی فوق‌العاده آن اشاره کرد. 

دانلود سریال The Wheel of Time 2021 زیرنویس فارسی

سریال چرخ زمان 2021 یکی از بهترین سریال‌های جدید با ژانر فانتزی و ماجراجویانه است که توانست با اقتباسی وفادارانه از رمانی به همین نام مخاطبان بسیاری را با خود همراه کند. با دانلود سریال The Wheel of Time 2021 زیرنویس فارسی، از تماشای این سریال دیدنی لذت ببرید. 

موارد مشابه

رای به سریال

چرخ زمان

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم