لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال Attack on Titan

انیمیشن سراسر هیجان Attack On Titan - S04 با زیرنویس فارسی

 انیمیشن سریالی حمله به تایتان توانست از همان نسخه اول خود نظر مخاطبان را جلب کند و این بار هم دانلود انیمیشن Attack On Titan - S04 نشان می دهد که هنوز مخاطبان پس از این همه نسخه از این انیمیشن جذاب، باز هم از آن رضایت دارند. منتقدان دنیای سریال و انیمیشن هم نظرات مثبتی را نسبت به داستان و ساخت این انیمیشن داشته اند که همگی باعث شده است تا امتیاز بالایی را هم از imdb کسب کند. برای یک روز خسته کننده و تعطیل خود می توانید تماشای آنلاین انیمیشن حمله به تایتان فصل ۴ را در برنامه خود قرار دهید و از دیدن این همه صحنه اکشن و هیجان انگیز لذت ببرید.

عوامل و رویدادهای انیمیشن حمله به تایتان 4

انیمیشن Attack On Titan یا حمله به تایتان در 4 نسخه متعدد ساخته شده است که هر کدام از این نسخه ها نیز یک بخش سریالی دارند. انیمیشنی سرشار از هیجان را می توانید در این بخش ببینید. این انیمیشن در قسمت های اول خود از سال 2013 شروع شده است و در سال های 2017 و 2018 نیز نسخه 2 و 3 آن پخش شد. نسخه جدید آن نیز اخیراً و در سال 2020 وارد بازار دنیای فیلم و سریال شده است. 

انیمیشن حمله به تایتان 4 که آخرین قسمت از این مجموعه داستانی است، محصول سال 2020 ژاپن است که در ژانر انیمیشن، اکشن و ماجرایی ساخته شده است. 

این انیمیشن به کارگردانی هاجیمه ایسایاما (Hajime Isayama) برای پخش آماده شد. این کارگردان و نویسنده حرفه ای، توانسته است تاکنون جوایز متعددی مانند جایزه مانگای کودانشا را هم از آن خود کند. 

در این انیمیشن صداپیشگانی در نسخه اصلی حضور دارند که جزو بهترین ها هستند؛ هنرمندانی مانند یوکی کاجی، جوش گرل و ... در این انیمیشن صداپیشه هستند. شما هم می توانید با دانلود انیمیشن حمله به تایتان یکی از بهترین انیمیشن های جذاب و ادامه دار را ببینید.

خلاصه ای از داستان انیمیشن Attack On Titan 4

داستان این انیمیشن بسیار جذاب بوده است و در نسخه های قبل آن توانسته است به خوبی نظر مخاطبان را جلب کند. این بخش نیز در ادامه داستان قبلی خود ساخته شده است. در ادامه این سریال، ارن ییگر مادر خود را در زمان حمله تایتان ها به شهر از دست می دهد. او تصمیم دارد تا زمین و انسان ها را از حمله تایتان ها که بسیار خطرناک هستند، در امان نگه دارد اما ...

دانلود انیمیشن Attack On Titan 4 با زیرنویس فارسی شما را برای یک انیمیشن جذاب و هیجان انگیز آماده می کند پس با ما همراه باشید. 

تماشای آنلاین انیمیشن حمله به تیتان با زیرنویس فارسی

اگر قسمت های قبل این انیمیشن را دیده اید، قطعاً جزو اولین افرادی هستید که برای دانلود انیمیشن Attack On Titan 4 با زیرنویس فارسی اقدام می کند و این اثر جذاب سال 2020 را به تماشا می نشیند. اگر که هنوز موفق به دیدن این انیمیشن نشده اید، شروع خوبی است تا یکی از بهترین سریال های اکشن و انیمیشنی را ببینید. پس به راحتی می توانید با تماشای آنلاین انیمیشن حمله به تایتان با زیرنویس فارسی همراه آن شوید. لینک دانلود انیمیشن Attack On Titan 4 با کیفیت بالا بر روی سایت قرار گرفته است. 

 

موارد مشابه

رای به سریال

حمله به تایتان

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم