لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال Hit-Monkey

انیمیشن اکشن و جذاب Hit-Monkey 2021

 در حال حاضر اکثر انیمیشن هایی که ساخته می شوند برای بزرگسالان هم لذت بخش هستند و برخی از آن ها حتی برای کودکان در سنین پایین مناسب هم نیستند. سریال میمون آدم کش یا هیت مانکی از انیمیشن های جذابی است که هیجان را برای شما به ارمغان می آورد. انیمیشنی اکشن که لحظاتی نفس گیر را با آن تجربه می کنید. چرا این میمون جنایت کار این قدر با نسل بشر مشکل دارد و در پی از بین بردن آدمهاست؟ داستانی که هر لحظه اش شما را غافلگیر می کند. فصل اول این انیمیشن در 10 اپیزود ساخته شده است و توانسته است مخاطبان زیادی را با خود همراه کند. برای دانلود انیمیشن Hit-Monkey با ما همراه باشید و اطلاعات زیادی را هم در مورد آن کسب کنید. 

عوامل و رویدادهای انیمیشن Hit-Monkey 2021 هیت مانکی

این سریال جذاب در ژانر انیمیشن، اکشن و ماجراجویی ساخته شده است. انیمیشن میمون آدمکش، محصول کشور آمریکاست. انیمیشن در 10 قسمت ساخته شده است و برای اولین بار در تاریخ 17 نوامبر 2021 از شبکه hulu آمریکا پخش شد. این انیمیشن هم زمان با پخش در آمریکا در سایر کشور ها توسط شبکه دیزنی پلاس به صورت اینترنتی هم منتشر شد. 

انیمیشن هیت مانکی یا میمون آدمکش به کارگردانی جاش گوردون (Josh Gordon) ساخته شده است. این کارگردان اهل ایالت متحده آمریکاست و فیلم هایی مانند تعویض، تیغ شهرت و مهمانی کریسمس را هم به عنوان فیلم های پرمخاطب در کارنامه خود دارد. انیمیشن هیت مانکی Hit-Monkey توسط کمپانی های Marvel Entertainment و Marvel Animation و Floyd County Productions تولید شده است.

حضور صداپیشگان هنرمندی همچون جیسون سودیکیس، الیویا مان، آلی ماکی، فرد تاتاسیور، جرج تاکی، نوبی ناکانیشی و ... مزید بر علت شده است تا این انیمیشن پرمخاطب و دوست داشتنی تر شود. این داستان بر اساس شخصیت مارول کامیکس یا همان میمون آدم کش ساخته شده است. تماشای آنلاین انیمیشن هیت مانکی را به کسانی که عاشق انیمیشن های اکشن و هیجان انگیز هستند، توصیه می کنیم تا لحظاتی نفس گیر را تجربه کنند. 

خلاصه از از آنچه در انیمیشن Hit-Monkey 2021 می بینید

انیمیشن میمون آدمکش در اصل داستان میمونی را روایت می کند انتقام جویی را سرلوحه کارهای خود قرار داده است. این میمون ژاپنی، پس از این که بر اثر یک اتفاق آسیب می بیند، با او بسیار ناعادلنه برخورد می شود. این میمون هم تلاش می کند تا به بدترین وضع انتقام بگیرد و جامعه بشری را تهدید کند. او به دنیای زیرزمینی توکیو نفوذ می کند و مشکلات فراوانی را ایجاد می کند. البته همه این کارها هم به اراده خودش نیست و او توسط روح یک قاتل آمریکایی تسخیر شده است و راهنمایی می شود ...

این انیمیشن با داستان پر از هیجانی که دارد شما را ساعت ها سرگرم می کند. به گونه ای که ممکن است هنگام تماشای آنلاین انیمیشن هیت مانکی متوجه شوید که نمی توانید از دیدن قسمت های دیگر آن دل بکنید. 

دانلود انیمیشن هیت مانکی با زیرنویس فارسی

این روزها که خستگی کار و زندگی اکثر افراد را اذیت می کند، باید برای اوقات فراغت خود برنامه ای جذاب بریزید. دانلود انیمیشن Hit-Monkey 2021 با زیرنویس فارسی برای یک روز تعطیل شما را حسابی سرگرم می کند. به خصوص اگر جزو افرادی هستید که عاشق فیلم و انیمیشن های روز دنیا هستید و می خواهید در اسرع وقت آن ها را تماشا کنید، دیدن داستان این میمون جنایت کار و خاطی قطعاً برایتان جذاب خواهد بود. پس با دانلود انیمیشن هیت مانکی با زیرنویس فارسی همراه ما باشید. لینک تماشای آنلاین انیمیشن میمون آدمکش با زیرنویس فارسی و کیفیت بالا در تمام قسمت ها روی سایت قرار گرفته است. 

موارد مشابه

رای به سریال

هیت مانکی

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم