Eiza González

Eiza González

Eiza González

بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «عزیز راننده»، فیلم سینمایی «Cut Throat City» و فیلم سینمایی «Highway» فعالیت داشته است.
. از مهم‌ترین آثار Eiza González می‌توان به بازیگری در فیلم بچه راننده اشاره کرد.

Eiza González در سال 1396 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم Eiza González در این سال، بازیگری در فیلم بچه راننده به کارگردانی ادگار رایت محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی Eiza González بازی در فیلم بچه راننده بوده است. Eiza González کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده و سال 1396 فیلم بچه راننده نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با ادگار رایت همکاری داشته است. Eiza González توانست با بازی در فیلم بچه راننده تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر Ansel Elgort، جان برنتال، Jon Hamm و Micah Howard بر تجارب او افزود.

فیلموگرافی

loading
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم