لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال Reacher

تماشای آنلاین سریال Reacher 2022 با زیرنویس فارسی

سریال ریچر یکی از سریال های جنایی است که لحظه لحظه آن نفس را در سینه تان حبس می کند. اگر عاشق سریال های اکشن هستید، دیدن این سریال را به شما توصیه می کنیم. دانلود سریال Reacher 2022 به شما این امکان را می دهد تا بهترین سریال جنایی روز دنیا را ببینید و مشتاقانه آن را تا انتها دنبال کنید. به هیچ عنوان نمی توانید داستان این سریال را حدس بزنید و همین عامل هم به جذاب تر شدن آن کمک می کند. این سریال 8 قسمتی از همان ابتدای انتشار توانست نظر منقدان دنیای فیلم و سریال و مخاطبان را به خود جلب کند و جزو پرفروش ترین فیلم ها شد. اگر می خواهید بیشتر در مورد این سریال اطلاعات کسب کنید، همراه ما باشید. 

عوامل و رویدادهای سریال Reacher 2022

سریال ریچر در ژانر اکشن، جنایی و درام ساخته شده است و جزو فیلم هایی است که هیجان زیادی را برایتان به همراه دارد. اگر آدرنالین خونتان کم شده است، دیدن آن می تواند هیجان از دست رفته را به شما هدیه دهد!‌ کارگردان تلویزیونی و معروف آمریکایی، نوربرتو باربا (Norberto Barba) روی این سریال کار کرده است. این کارگردان در دانشگاه کلمبیا تحصیل کرده است و فعالیت حرفه ای خود را با فیلم هایی مانند سولو به جهانیان نشان داد. او بیشتر در ژانر اکشن و جنایی فعالیت می کند. 

بازیگرانی مانند آلن ریچسون، مالکولم گودوین، ویلا فیتزجرالد، کریستفر وبستر و ... در این سریال ایفای نقش می کنند. داستان سریال ریچر بر اساس کتاب های جک ریچر نوشته لی چایلد نگارش شده است. سریال ریچر توسط کمپانی های آمازون استودیو، پارامونت تلویژن و Blackjack Films Inc تولید و منتشر شد. برای اولین بار این فیلم در 4 فوریه 2022 میلادی در سرویس ویدئویی آمازون پرایم در آمریکا و به صورت اینترنتی در دیگر کشورها پخش شد. 

این سریال درباره جک ریچر، پلیس نظامی سابق ارتش آمریکاست که توانسته است نظر منتقدان را هم به خود جلب کند. فصل اول سریال ریچر در 8 قسمت تولید شده است.

خلاصه ای از داستان سریال Reacher 2022

سریال ریچر در اصل داستان یک نظامی سابق آمریکای را روایت می کند که جک ریچر نام دارد. او به اشتباه به قتل متهم شده است و به زندان می افتد. در این بین حوادث پیش می آید که باعث می شود تا پلیس به کمک این نظامی حرفه ای نیاز پیدا کند ...

دانلود سریال Reacher 2022 با زیرنویس فارسی

برای تماشای آنلاین سریال Reacher 2022 با زیرنویس فارسی می توانید از لینک های مختلفی که با کیفیت های متنوع روی سایت قرار گرفته اند بهره ببرید. دیدن سریال های جدید هیجان دیگری دارد و بسیاری از کاربران ترجیح می دهند هنگامی که اخبار این سریال ها هنوز داغ است آن را تماشا کنند. لینک دانلود سریال ریچر با زیرنویس فارسی بر روی سایت قرار گرفته است تا شما هم همراه سایر کاربران از سراسر دنیا، بهترین فیلم های روز دنیا را ببینید و از دیدن آن ها لذت ببرید. برای دانلود سریال Reacher 2022 با زیرنویس فارسی و کیفیت بالا از لینک های آن استفاده کنید. 

 

موارد مشابه

رای به سریال

ریچر

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم