لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال Supernatural Academy

تماشای آنلاین انیمیشن Supernatural Academy S01

فیلم ها و انیمیشن های ماورایی نه تنها برای کودکان بلکه برای بزرگسالان هم جذاب هستند. به همین علت است که اکثر اوقات والدین به همراه کودکان خود به تماشای انیمیشن های جذاب می نشینند. انیمیشن Supernatural Academy S01 هم یکی از این دست کارتون های دلنشین است که امتیاز بالایی را هم توانسته است کسب کند. انیمیشن آکادمی فراطبیعی با داستان خاصی که دارد توانسته است مخاطبان زیادی را منتظر نگه دارد و در هنگام انتشار به سرعت مورد استقبال قرار گیرد. داستان دو خواهر که در دنیایی متفاوت از همدیگر زندگی می کنند و هر کدام نیز برای نجات دنیای خود دست به کار می شوند. دانلود انیمیشن آکادمی فراطبیعی می تواند یکی از جذاب ترین فیلم های کارتونی سال باشد. 

عوامل و رویدادهای انیمیشن Supernatural Academy S01

ساخت انیمیشن به مراتب سخت تر از ساخت فیلم های معمولی است و باید جلوه های ویژه خاصی در آن طراحی شود. به همین علت کارگردانان معروف و هنرمند سراغ ساخت این گونه فیلم ها می روند. انیمیشن آکادمی فراطبیعی به کارگردانی جیلیان هوروات (Gillian Horvath) در سال ۲۰۲۲ اکران شده است. این کارگردان و نویسنده آمریکایی هنرمندی خود را قبل تر نیز در فیلم هایی مانند ارتفاع نشین: پایان بازی به نمایش گذاشته است. هوروات در بخش نویسندگی فیلمنامه نیز فعالیت داشته است.

انیمیشن Supernatural Academy S01 به صورت سریالی و توسط کمپانی های 41Entertainment و ICON Creative Studio تولید و انتشار یافته است. فصل اول این انیمیشن در 16 قسمت آماده شده است و از 20 ژانویه 2022 توسط سرویس ویدئویی پیکوک به صورت اینترنتی منتشر شد.

در نسخه اصلی انیمیشن آکادمی فراطبیعی هنرمندانی مانند بتانی براون، آلی آیزنر، جیگی سائول گوئررو، شانون چان کنت و ... به عنوان صداپیشه فعالیت می کنند. 

این سریال در ژانر فانتزی، درام و انیمیشن ساخته شده است. 

داستان این انیمیشن جذاب بر اساس مجموعه کتاب های آکادمی فراطبیعی که توسط جیمین ایو نگارش شده است، در نظر گرفته شده است. 

هر چند سریال انیمیشن Supernatural Academy S01 قرار بود در سال 2021 منتشر شود و به علت همه گیری کرونا پخش آن به تأخیر افتاد؛ با این حال در همان ابتدای انتشار رکورد بالایی از دانلود انیمیشن آکادمی فراطبیعی به چشم می خورد. 

داستان انیمیشن Supernatural Academy S01

در انیمیشن آکادمی فراطبیعی داستان در مورد دو خواهر دوقلو است که پس از تولد از همدیگر جدا شده اند. آن ها در دنیا و محیطی کاملاً متضاد رشد کردند. یکی از این خواهران در دنیای ماورایی و دیگری انسان ها است. خواهر اول به تازگی متوجه وجود دنیای انسان ها شده است. آن ها در آکادمی فراطبیعی همدیگر را ملاقات می کنند و سعی دارند تا اختلافات موجود در خود را مغلوب کنند. آن ها می خواهند خود و دنیا را نجات دهند و مجبورند به همدیگر اعتماد کنند ...

تماشای آنلاین انیمیشن Supernatural Academy S01 با زیرنویس فارسی

اگر کتاب آکادمی فراطبیعی را خوانده باشید، باید بدانید که داستانی بسیار جذاب دارد. حال سریال انیمیشنی آن هم جذابیت خاصی دارد که دیدن آن خالی از لطف نیست. دانلود انیمیشن Supernatural Academy S01 با زیرنویس فارسی شما را به یک داستان جذاب و هیجان انگیز دعوت می کند به گونه ای که تا انتهای سریال را با اشتیاق به تماشا می نشینید و برای ساعاتی هم که شده،‌ دغدغه های زندگی را فراموش می کنید. 

دانلود انیمیشن آکادمی فراطبیعی با زیرنویس فارسی برای کاربران فارسی زبان مهیا شده است تا از دنیای فیلم و سریال عقب نمانند و بتوانند همراه سایر کاربران در سراسر دنیا این فیلم را تماشا کنند. لینک دانلود سریال Supernatural Academy S01 با زیرنویس فارسی و کیفیت های مختلف بر روی سایت قرار گرفته است. 

موارد مشابه

رای به سریال

آکادمی فراطبیعی

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم