درباره فیلم Ray Donovan: The Movie

ادامه ای از سریال ری داناوان با فیلم درام و پرمخاطب Ray Donovan: The Movie 2022

برخی از سریال ها با داستان های جذابشان هیچ گاه از خاطر مخاطبان نمی روند. همین عامل هم بهانه ای می شود تا کارگردان باز هم به فکر ادامه داستان باشد؛ حتی در قالب یک فیلم. فیلم جذاب Ray Donovan: The Movie 2022 هم در ادامه سریالی به همین نام ساخته شده است و توانسته باز هم مخاطبان را به خود جذب کند. تماشای آنلاین فیلم ری داناوان شما را به یک داستان پر از هیجان و دلنشین می برد و با هر لحظه اش غافلگیرتان می کند. به گونه ای که هیچ گاه نمی توانید ادامه داستان را حدس بزنید.

عوامل و رویدادهای فیلم Ray Donovan: The Movie 2022

فیلم ری داناوان یک فیلم جنایی و درام است که در سال 2022 توسط کمپانی The Mark Gordon Company تولید و منتشر شده است. همان طور که گفته شد، این فیلم در ادامه داستان سریالی به همین نام ساخته شده است. این سریال در 7 فصل ساخته شده بود و نسخه های متعدد آن از سال 2013 تا 2020 توسط شبکه شوتایم در آمریکا پخش شدند. نظر مثبت منتقدان برای بازیگران و کارگردانی این اثر مزید بر علت شد تا دیوید هالندر (David Hollander) کارگردان این اثر، به فکر ساخت این فیلم در ادامه داستان فصل 7 آن شود. هالندر، در بخش نوشتن فیلمنامه نیز همکاری داشته است. وی از کارگردانان و فیلم نامه نویسان معروف آمریکایی است که قبلاً با فیلم هایی مانند نگهبانان و تأثیرات شخصی نیز توانسته است خود را به مخاطبان بشناساند.

فیلم ری داناوان یک اثر درام و جنایی است که پر از لحظات هیجان انگیز است. در این فیلم بازیگران مطرحی مانند لیو شرایبر، ادی مارسن، دش میهوک، پوچ هال، کریس دورسی و ... ایفای نقش کرده اند. دانلود فیلم Ray Donovan: The Movie 2022 لحظاتی پر از هیجان را برایتان به ارمغان می آورد.

خلاصه ای از فیلم Ray Donovan: The Movie 2022

فیلم ری داناوان داستانی پس از اتفاقات فصل هفتم سریال آن را رقم می زند. حال میکی با بازی جان ویت در حال فرار است و ری با بازی لیو شرایبر تصمیم قاطعانه گرفته است تا قبل از این که میکی به او آسیب بزند، او را پیدا کرده و کارهایش را متوقف کند ...

دانلود فیلم Ray Donovan: The Movie 2022 با زیرنویس فارسی

اگر عاشق فیلم هایی در ژانر درام هستید، یا جزو مخاطبان سریال ری داناوان بوده اید، بدون شک می دانید که نمی توان از دانلود فیلم Ray Donovan: The Movie 2022 با زیرنویس فارسی گذشت. صحنه های جذاب این فیلم هیچ گاه از خاطرتان نمی رود. برای این که بهتر بتوانید فیلم را درک کنید، به نسخه ای ترجمه شده نیاز دارید؛ از این رو ما امکان تماشای آنلاین فیلم ری داناوان با زیرنویس فارسی را برایتان فراهم کرده ایم تا از این اثر جذاب سینمایی لذت ببرید. اکثر فیلم دوستان ترجیح می دهند در همان ابتدای انتشار یک فیلم آن را به تماشا بنشینند. شما هم می توانید با دانلود فیلم ری داناوان با زیرنویس فارسی همراه با سایر کاربران دنیای فیلم و سریال همراه فیلم ری داناوان باشید. لینک های دانلود فیلم Ray Donovan: The Movie 2022 با کیفیت های متفاوت بر روی سایت قرار گرفته است.

موارد مشابه

رای به فیلم

ری داناوان

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم