درباره فیلم Ghostbusters: Afterlife

تماشای آنلاین فیلم Ghostbusters Afterlife 2021 با زیرنویس فارسی

 بهتر است هر چند وقت یک بار در برنامه خود تماشای یک فیلم کمدی را بگنجانید. این فیلم ها با خنداندن شما می توانند حس نشاط را درونتان فعال کنند. تماشای آنلاین فیلم شکارچیان روح: افترلایف نیز به عنوان یک فیلم کمدی جذاب، حسابی شما را می خنداند و در دل داستان زیبای خود شادی را هم برایتان به ارمغان می آورد. این داستان زیبا از مادری با کودکان خود در مزرعه پدربزرگ آن ها، پر از لحظات هیجان انگیز است. با دانلود فیلم Ghostbusters: Afterlife 2021 بدون شک بارها و بارها این فیلم جذاب را می توانید ببینید و هیچ گاه از آن دلزده نشوید. 

عوامل و دست اندرکاران فیلم شکارچیان روح: افترلایف

فیلم Ghostbusters: Afterlife 2021 در ژانر کمدی، فانتزی و ماجرایی ساخته شده است. این فیلم محصول سال ۲۰۲۱ کشور آمریکا و کانادا است که توسط کمپانی های  Columbia Pictures و BRON Studios و Ghostcorps  ساخته شده است. کارگردانی این فیلم کمدی را جیسون رایتمن (Jason Reitman) بر عهده دارد. این کارگردان و تهیه کننده کانادایی کار خود را با فیلم کوتاه شروع کرد و به مرور شروع به ساخت فیلم های بلند کرد. او مشهور به ساخت فیلم های صادق است؛ یعنی فیلم هایی که در مورد موضوعات و بحران های جامعه سخن می گوید. رایتمن نامزد جایزه اسکار است و جایزه گلدن گلوب بهترین فیلم نامه سینمایی را هم از آن خود کرده است. او در کارنامه خود فیلم هایی مانند شکارچیان روح، جونو، بالا در آسمان و ... را در کارنامه خود دارد. 

در فیلم شکارچیان روح: افترلایف بازیگرانی مانند فین ولفهارد، مکینا گریس، کری کون، سیگورنی ویور، بیل مری، دن آیکروید و ... ایفای نقش می کنند. 

فیلم Ghostbusters: Afterlife 2021 در ادامه فیلم های قبلی شکارچیان روح 1 و 2 ساخته شده است. البته قسمت 3 ای مجموعه نیز ساخته شده است؛ اما با توجه به این که قسمت 3 به موفقیت بالایی نرسید، فیلم شکارچیان روح: افترلایف در ادامه داستان 1 و 2 ساخته شد.

فیلم شکارچیان روح: افترلایف اولین بار در ۱۱ نوامبر ۲۰۲۱ در سینماهای آمریکا اکران شد.

خلاصه ای از داستان فیلم فلان

فیلم شکارچیان روح: افترلایف داستان مادری را روایت می کند که به همراه دو فرزند خود به شهری جدید نقل مکان می کند. مزرعه ای متروک که متعلق به پدربزرگ بچه ها است، به این خانواده واگذار شده است و آن ها قصد دارند تا روی این مزرعه کار کنند؛ اما متوجه می شوند که با شکارچیان روح ارتباط دارند و پدربزرگشان یک میراث پنهایی برای آن ها بر جای گذاشته است ...

دانلود فیلم شکارچیان روح: افترلایف با داستان ماجرایی خود شما را سرگرم می کند و باعث می شود تا ساعت ها سرگرم داستان زیبای آن باشید. 

دانلود فیلم Ghostbusters: Afterlife 2021 با زیرنویس فارسی

اگر عاشق فیلم های جذاب روز دنیا هستید و می خواهید در برنامه خود فیلم های کمدی را بگنجانید، حتماً با تماشای آنلاین فیلم Ghostbusters: Afterlife 2021با زیرنویس فارسی یکی از زیباترین فیلم های روز را ببینید. 

ما دسترسی راحتی به پلتفرم های جهانی تماشای فیلم و سریال نداریم و اکثر افراد نمی توانند فیلم های زبان اصلی را تماشا کنند. از این رو امکان دانلود فیلم شکارچیان روح: افترلایف با زیرنویس فارسی را برای شما فراهم کردیم تا همزمان با سایر کاربران در سراسر دنیا از دیدن این فیلم جذاب لذت ببرید. 

لینک دانلود فیلم Ghostbusters: Afterlife 2021 با زیرنویس فارسی و کیفیت بالا بر روی سایت قرار گرفته است تا بتوانید از آن ها بهره ببرید. 

 

موارد مشابه

رای به فیلم

شکارچیان روح: افترلایف

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم