لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال Dragons: The Nine Realms

Dragons The Nine Realms S01 انیمیشنی پر از صحنه های جذاب و اکشن

انیمیشن هایی که اخیراً ساخته می شوند، اکثراً می توانند افراد بزرگسال را هم ساعت ها به خود مشغول کنند. به خصوص داستان اژدها که از بچگی یک داستان جذاب برای همه ما بوده است. انیمیشن اژدهایان: نه قلمرو در فصل اول خود یک داستان هیجان انگیز و پر از صحنه های اکشن را برای مخاطبان رقم زده است. به گونه ای که می توان گفت جزو بهترین و پرهیجان ترین فیلم هایی است که در ژانر انیمیشن در سال گذشته ساخته شده است. برای دانلود انیمیشن Dragons The Nine Realms S01 و دیدن آن همراه ما باشید تا اطلاعاتی را در مورد آن به دست آورید. 

عوامل و رویدادهای انیمیشن اژدهایان: نه قلمرو

انیمیشن Dragons The Nine Realms S01 محصول سال ۲۰۲۱ آمریکا است که در ژانر انیمیشن، اکشن و فیلم کوتاه ساخته شده است. داستانی از همراهی انسان با اژدها با صحنه هایی تخیلی و پر از شور و نشاط!

کارگردانی این اثر را هنری گیلروی (Henry Gilroy) بر عهده دارد. گیلروی قبلاً نیز فیلم های کارتونی زیادی مانند جنگ، مرد آهنی و نسخه های متعدد بیونیکل را در کارنامه خود دارد و در هر کدام نیز هنرنمایی خوبی را از خود نشان داده است. گیلروی در بخش تهیه کنندگی این اثر هم همکاری داشته است. 

هنرمندانی مانند جولیا استایلز، ایمی گارسیا، لورن تام، دارسی کاردن، جاستینا ماچادو، مارکوس اسکریبنر و ... هم در این انیمیشن هنرنمایی کرده اند و به عنوان صداپیشه در نسخه اصلی فیلم فعالیت دارند. 

انیمیشن اژدهایان: نه قلمرو اسپین آف انیمیشن دیگری به نام چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم است. داستان این انیمیشن در اصل ۱۳۰۰ سال پس از رویداد این انیمیشن را در دنیای مدرن روایت می کند. 

تماشای آنلاین انیمیشن Dragons The Nine Realms S01 برای افرادی که قبلاً انیمیشن «اژدهای خود را تربیت کنیم» را دیده اند، قطعاً بسیار جذاب خواهد بود. 

خلاصه ای از داستان انیمیشن فلان

انیمیشن اژدهایان: نه قلمرو همانطور که گفته شد، داستانی را روایت می کند که ۱۳۰۰ سال پس از داستان «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم» روایت می کند. در دنیای جدید اژدها را فقط یک افسانه می دانند و همین امر هم زیبایی داستان را چندین برابر می کند. اتفاق بزرگ و خطرناکی در سطح زمین رخ می دهد و شکافی عمیق و بزرگ پدید می آید. دانشمندانی از سراسر دنیا در یک مرکز تحقیقاتی گرد هم می آیند تا این پدیده را بررسی کنند. از طرفی گروهی از کودکان نیز جایی را که اژدهایان پنهان شده اند، پیدا می کنند و داستانی زیبا شکل می گیرد ...

دانلود انیمیشن اژدهایان: نه قلمرو شما را به یک فیلم جذاب انیمیشنی دعوت می کند که می توانید بارها آن را ببینید. 

دانلود انیمیشن Dragons The Nine Realms S01 با زیرنویس فارسی

شاید باورتان نشود؛ ولی این انیمیشن جذاب می تواند برای هر سنی مناسب باشد و بزرگسالان را هم به شدت جذب خود کند. اگر شما هم طرفدار انیمیشن های اکشن هستید، می توانید همراه با سایر کاربران در سراسر دنیا با تماشای آنلاین انیمیشن اژدهایان: نه قلمرو با زیرنویس فارسی از دیدن این کارتون لذت ببرید. لینک دانلود انیمیشن Dragons The Nine Realms S01 با زیرنویس فارسی و کیفیت بالا بر روی سایت قرار گرفته است تا کاربران فارسی زبان بتوانند از آن استفاده کنند و این انیمیشن را در اسرع وقت ببینند. 

 

موارد مشابه

رای به سریال

اژدهایان: نه قلمرو

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم