درباره فیلم Being the Ricardos

تماشای آنلاین فیلم  Being the Ricardos با زیرنویس فارسی

افراد شاخصی در دنیا زندگی می کنند که سال ها پس از عمرشان نیز یاد و خاطره شان فراموش نمی شود. همین امر باعث می شود تا فیلم های بیوگرافی زیادی ساخته شود و افراد علاقه مند به این شخصیت ها، پیچ و خم زندگی این افراد مشهور را ببینید. دانلود فیلم Being the Ricardos نیز شما را مهمان زندگی همین افراد می کند. زندگی پر از فراز و نشیب و چالش لوسی و دسی را می بینید که دیدن آن ها خالی از لطف نیست. اگر علاقه مند به تماشای آنلاین فیلم رکاردوس بودن هستید، با ما همراه باشید. 

عوامل و رویدادهای فیلم رکاردوس بودن

فیلم Being the Ricardos فیلمی جذاب و زیباست که در ژانر درام و بیوگرافی ساخته شده است. کارگردان این فیلم آرون سورکین (Aaron Sorkin) است. سورکین، فیلم نامه نویس، نمایش نامه نویس و تهیه کننده اهل آمریکاست. او از کارگردانان خوش سابقه ای است که جوایز متعددی را هم دریافت کرده است. به عنوان مثال جایزه اسکار بهترین فیلم اقتباسی و جایزه انجمن نویسندگان آمریکا برای بهترین فیلمنامه اقتباسی و ... را دریافت کرده است. او فیلم هایی مانند Hidden in This Picture را در کارنامه خود دارد. البته کار نویسندگی فیلم رکاردوس بودن هم بر عهده آرون سورکین است. 

در این فیلم بازیگرانی مطرح مانند Nicole Kidman, Javier Bardem, Nina Arianda و ... ایفای نقش می کنند. این فیلم محصول کشور آمریکا در سال ۲۰۲۱ است.

خلاصه ای از آنچه در فیلم رکاردوس بودن می بینید

فیلم Being the Ricardos به کارگردانی آروین سورکین داستان زندگی لوسی و دسی را دنبال می کند. این زوج در زندگی کاری خود بحران های متعددی روبرو می شوند. این بحران ها زندگی حرفه ای آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد. به علاوه بحران های دیگری نیز در زندگی خصوصی آن ها به وجود آمده است که زندگیشان را تحت تاثیر قرار داده است ...

دانلود فیلم Being the Ricardos با زیرنویس فارسی

افراد زیادی هستند که ترجیح می دهند تا فیلم ها و سریال های روز دنیا را رد اسرع وقت به تماشا بنشینند. فیلم هایی که به تازگی پخش شده اند و جذابیت خاصی برای مخاطبان دارند. تماشای آنلاین فیلم رکاردوس بودن با زیرنویس فارسی می تواند برای اوقات فراغت شما یک انتخاب عالی باشد. فیلمی زیبا و پرمحتوا را با دانلود فیلم Being the Ricardos با زیرنویس فارسی خواهید دید. لینک دانلود فیلم Being the Ricardos با کیفیت بالا بر روی سایت قرار گرفته است. 

 

موارد مشابه

رای به فیلم

ریکاردو بودن

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم