درباره فیلم Mother/Android

با فیلم Mother / Android 2021 درتخیلات خود غرق شوید

  تخیلات همیشه همراه انسان بوده اند و باعث می شوند تا به خوبی بتوانند لذت گشت و گذار در دنیایی غیرواقعی را بچشانند. فیلم هایی هم که در این ژانر ساخته می شوند، به پر و بال دادن به تخیلات کمک می کنند. تماشای آنلاین فیلم مادر/اندروید بسیار جذاب و هیجان انگیز است. به گونه ای که می توان بارها و بارها آن را مشاهده کرد، بدون این که احساس دلزدگی نسبت به این فیلم زیبا داشته باشید. اگر شما هم دوست دارید با دانلود فیلم Mother / Android 2021 لحظات خوشی را برای خودتان بسازید، همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری از این فیلم زیبای سال داشته باشید. 

عوامل و رویدادهای فیلم مادر/اندروید

فیلم مادر/اندروید، یک فیلم در ژانر علمی – تخیلی، هیجان انگیز و درام است که تولید سال ۲۰۲۱ آمریکاست. این فیلم زیبا و جذاب توسط کمپانی های 6th & Idaho Productions و Miramax تولید و پخش شده است. 

کارگردانی این فیلم را متسون تاملین (Mattson Tomlin) بر عهده داشته است. تاملین، کارگردان و فیلم نامه نویس آمریکایی است که از آثار قبلی او می توان بتمن، پروژه قدرت و ماهی کوچک را هم نام برد. کار نویسندگی فیلمنامه هم بر عهده تاملین است و توانسته است هماهنگی خوبی بین فیلمنامه و کارگردانی ایجاد کند. 

در فیلم مادر/اندروید بازیگران مطرحی مانند آلجی اسمیت، رائول کاستیلو، لینیا گاردنر و کلویی گریس مورتس ایفای نقش می کنند. تمام این بازیگران جزو ستارگان دنیای سینما و تلویزیون آمریکا هستند. 

فیلم مادر/اندروید در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ توسط شرکت هولو در آمریکا پخش شد و پس از آن حق انتشار این فیلم توسط نتفلیکس نیز خریداری شد. دانلود فیلم Mother / Android 2021 می تواند یک روز بسیار پرهیجان و لحظاتی نفس گیر را برایتان به ارمغان آورد. 

خلاصه ای از داستان فیلم Mother / Android 2021

داستان این فیلم، زندگی بشر در کنار ربات ها را نشان می دهد. تخیلات به خوبی در این فیلم به چشم می خورند. فیلم مادر/ اندروید جورجیا و نامزد او به نام سام را نشان می دهد. کشور این زوج در حال جنگی غیرمنتظره است که توسط ربات ها و هوش مصنوعی ایجاد شده است. آن ها سعی می کنند برای حفظ امنیت خود، راهی سفر شوند تا از این جنگ فرار کنند. آن ها ناامیدانه به دنبال راهی هستند؛ اما فقط چند روز به تولد فرزندشان مانده است و این موضوع کار را سخت تر می کند. آن ها در همین زمان با نیروهای شورشی و طغیان گر اندروید مواجه می شوند و ...

تماشای آنلاین فیلم مادر/اندروید بسیار هیجان انگیز است و داستانی جذاب و خاص دارد. حتی نمی توانید یک دقیقه بعد را هم حدس بزنید. شاید دلیل پرمخاطب بودن این فیلم هم همین مسئله باشد. 

دانلود فیلم Mother / Android 2021 با زیرنویس فارسی

بدون شک دیدن فیلم های روز دنیا به خصوص فیلم های هیجان انگیز و علمی – تخیلی، برای فیلم بازار از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. از این رو اگر شما هم دوست دارید قبل از لو رفتن کامل داستان فیلم آن را ببینید و هیجان بیشتری را تجربه کنید، در اسرع وقت با دانلود فیلم مادر/اندروید با زیرنویس فارسی، یک روز خسته کننده خود را به روزی پر از هیجان و لذت تبدیل کنید. هر چند دسترسی ما به پلتفرم های جهانی فیلم و سریال راحت نیست؛ اما ما کارتان را راحت تر کرده ایم تا به راحتی با تماشای آنلاین فیلم Mother / Android 2021 با زیرنویس فارسی، همراه سایر کاربران به دیدن فیلم های مورد علاقه خود بپردازید. لینک دانلود فیلم مادر/اندروید با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا بر روی سایت قرار گرفته است. 

موارد مشابه

رای به فیلم

مادر/اندروید

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم