درباره فیلم Death Valley

تماشای آنلاین فیلم Death Valley 2021 در ژانر ترسناک 

 فیلم سینمایی دره مرگ فیلمی پر از هیجان و ترس است. فیلمی که نفس را در سینه تان حبس می کند. این فیلم هیجان انگیز محصول کشور کانادا است و جزو بهترین فیلم های روز دنیا محسوب می شود. با توجه به این که افراد زیادی علاقه مند ژانر ترسناک هستند، با معرفی اولیه این فیلم ها منتظر انتشار آن ها می مانند. فیلم Death Valley 2021 هم یکی از فیلم هایی است که منتظران زیادی داشته است. دانلود فیلم دره مرگ برای یک روز خسته کننده می تواند لحظاتی سرشار از هیجان را برایتان به ارمغان آورد. 

عوامل و رویدادهای فیلم دره مرگ

فیلم دره رنگ به کارگردانی متیو نینابر (Matthew Ninaber) ساخته شده است. نینابر با فیلم هایی مانند Extraction Day و Psycho Goreman شناخته شده است. این بار نیز با کارگردانی خوبی که دارد توانسته است نظر منتقدان را هم به فیلم خود جلب کند. البته کار نویسندگی را هم انجام داده است. 

فیلم دره مرگ توسط کمپانی های Black Fawn Films و Breakthrough Entertainment و High Rise Studio تولید و منتشر شده است. 

فیلم در ژانر ترسناک و اکشن ساخته شده است و هنرمندانی مانند جرمی نینابر، اتان میچل، کریستن کستر، ملیسا جوی بورگر، مت داسیو، دن سیسوانتو، جیکوب فورتین و ... در آن ایفای نقش کرده اند. 

فیلم Death Valley 2021 اولین بار در ۹ دسامبر 2021 در کشور کانادا توسط Breakthrough Entertainment پخش شد. سپس در کشور آمریکا هم توسط Epic Pictures و Shudder منتشر شد. همچنین در سایر کشورها به صورت هم زمان، پخش اینترنتی آن شروع شد. 

داستان فیلم دره مرگ Death Valley 2021 با زیرنویس فارسی 

اگر عاشق فیلم های ترسناک هستید، باید بدانید که این فیلم با داستانی جذاب، توانسته است تا اوج هیجان و ترس پیش رود. 

در فیلم دره مرگ، گروهی از مزدوران را می بینید که برای نجات یک مهندس که در پناهگاه دوران جنگ سرد زندانی شده است، استخدام می شوند. این گروه هنگامی که به پناهگاه می رسند، توسط موجودی ترسناک و ناشناخته مورد حمله قرار می گیرند. آن ها باید تا سرحد مرگ بجنگند تا بتوانند جان خود را نجات دهند؛ اما ...

تماشای آنلاین فیلم دره مرگ Death Valley 2021 با زیرنویس فارسی شما را مهمان این ترس و وحشت هیجان انگیز می کند. 

دانلود فیلم Death Valley 2021 با زیرنویس فارسی

کسانی که عاشق فیلم و سریال هستند، ترجیح می دهند فیلم های روز دنیا را در همان روزهای اول انتشار ببینید. زمانی که داستان فیلم به طور کامل لو می رود دیگر هیجان زیادی برای تماشای آن نخواهید داشت. از این رو ما تلاش کرده ایم تا امکان دانلود فیلم Death Valley 2021 با زیرنویس فارسی را برایتان فراهم کنیم. تماشای آنلاین فیلم دره مرگ با زیرنویس فارسی به شما این امکان را می دهد تا در اسرع وقت این فیلم جذاب و دلنشین را به تماشا بنشینید. لینک دانلود فیلم دره مرگ با کیفیت بالا بر روی سایت قرار گرفته است.

 

موارد مشابه

رای به فیلم

دره مرگ

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم