لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال Hellbound

تماشای آنلاین سریال Hellbound در ژانر درام و جنایی

سریال اهل جهنم یکی از سریال هایی است که دیدن آن برای لحظاتی نفس را در سینه تان حبس می کند. هر چه از زمان مرگ شنیده ایم، این بار در قالب داستانی ترسناک در این سریال دیده می شود. توجه بشر همیشه به سمت داستان های مرگ بوده است و در سریال Hellbound 2021 به زیبایی این موضوع مورد توجه قرار گرفته است. اگر دیدن لحظات مرگ و آنچه که فرد در این مواقع می بینید برایتان جذاب است، حتماً با دانلود سریال اهل جهنم لحظاتی هیجان انگیز را برای خودتان خلق کنید. با ما همراه باشید تا بیشتر با داستان و عوامل این سریال آشنا شوید. 

عوامل و رویدادهای سریال Hellbound 2021

سریال اهل جهنم ساخته یان سانگ هو (Sang-ho Yeon) کارگردان و فیلمنامه نویس کره جنوبی است. این فیلم در سال 2021 تولید شده است. کارگردان نام آشنا و خوش سابقه سریال Hellbound 2021 باز هم خوش ظاهر شده است. وی قبلاً در فیلم و سریال هایی مانند عازم جهنم، ایستگاه سئول، قطار بوسان و شبه جزیره هم فعالیت داشته است. به همین علت جزو کارگردانان پرکار محسوب می شود. 

سریال اهل جهنم در ژانر جنایی، درام و فانتزی ساخته شده است و توانسته است رضایت بالایی را از مخاطبان و منتقدان دریافت کند. از طرفی داشتن امتیاز 6.9 از IMDb هم به نوبه خود نشان دهنده کیفیت بالای فیلم است. 

در کنار داستان زیبای سریال و کارگردانی فوق العاده یان سانگ هو، بازیگرانی هنرمند هم به این سریال رنگی دیگر داده اند. ستارگانی از دنیای فیلم و سریال کره مانند Jeong Min Park، Kim Hyun-joo، Yoo Ah-in و ... هم هر کدام در نقش خود به خوبی ظاهر شده اند. با این وجود اگر عاشق سریال های کره ای و ژانرهای جنایی هستید، دانلود سریال Hellbound 2021 را به شما توصیه می کنیم. 

خلاصه ای از آنچه در Hellbound 2021 می بینید!

سریال اهل جهنم از داستان هایی است که شاید کمتر در مورد آن پرداخته شده است. در این سریال به مسئله چگونگی مرگ و گرفتن جان انسان توسط فرشته مرگ پرداخته می شود. سریال پیش گویی درباره زمان مرگ افراد به آن ها می دهد که قطعاً برای هر کسی هیجان انگیز است ...

تماشای آنلاین سریال اهل جهنم شما را به یک هنرنمایی بی نظیر و جلوه های ویژه خاص دعوت می کند. 

دانلود سریال Hellbound 2021 با زیرنویس فارسی

این سریال که در تریلرهای اولیه خود توانست توجه افراد زیادی را به خود جلب کند، قطعاً با داستان هیجان انگیزی که دارد جزو سریال های پرمخاطب خواهد بود. برای این که سریال های زیبا و جذاب را در همان ابتدای انتشار ببینید، آن ها را در اسرع وقت برایتان مهیا می کنیم. امکان تماشای آنلاین سریال Hellbound 2021 با زیرنویس فارسی برای شما فراهم شده است تا همراه با سایر کاربران از اقصی نقاط دنیا این سریال جذاب را ببینید. لینک دانلود سریال اهل جهنم با زیرنویس فارسی برای فارسی زبانان روی سایت قرار دارد. بدین صورت از تماشای آن جا نمی مانید و لحظاتی نفس گیر و پر از هیجان را در ژانر جنایی آن می بینید. 

موارد مشابه

رای به سریال

اهل جهنم

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم