درباره فیلم !tick, tick...Boom

فیلم تیک تیک بوم 2021 – Tick, Tick…Boom 2021

تماشای آنلاین فیلم تیک تیک بوم 2021 – Tick, Tick… Boom 2021 

تماشای آنلاین فیلم تیک تیک بوم 2021 – Tick, Tick… Boom 2021، با ژانر درام و موزیکال بهترین انتخاب برای دوستداران این فیلم‌های بیوگرافی موزیکال است. کارگردانی این فیلم آمریکایی را لین- منوئل میرندا بر عهده داشته است که اولین کارگردانی او می‌باشد. در فیلم تیک، تیک... بوم 2021 هنرمندانی چون اندرو گارفیلد، ونسا هاجنز، جاشوا هنری و الکساندرا شیپ حضور دارند. کمپانی نتفلیکس در 19 نوامبر 2021 این فیلم را منتشر کرد. با تماشای رایگان فیلم Tick, Tick… Boom 2021 بیننده یکی از زیباترین فیلم‌های جدید موزیکال باشید. 
عوامل و رویدادهای فیلم Tick, Tick… Boom 2021

فیلم تیک، تیک... بوم 2021 در جشنواره جوایز هالیوود موسیقی در رسانه (HMMA) برای بهترین فیلم موزیکال نامزد دریافت جایزه HMMA شد. فیلمنامه توسط استیون لوینسون بر پایه تیک، تیک... بوم اثر جاناتان لارسون به رشته تحریر درآمده است. جاناتان لارسون موسیقی فیلم را نیز انجام داده است. صحنه‌های زیبای فیلم تیک تیک بوم توسط آلیس بروکس در نیویورک فیلمبرداری شده است. او همچنین فیلمبرداری فیلم‌های دیگری مثل در ارتفاعات و خانه قبل از تاریکی را نیز انجام داده است و در سال 2004 برای فیلمبرداری فیلم Charlie در جشنواره جهانی هیوستون برنده جایزه پلاتینیوم جشنواره شد.  

نام فیلم به انگلیسی: Tick, Tick… Boom 2021

نام فیلم به فارسی: تیک، تیک... بوم 2021

ژانر: درام، موزیکال، بیوگرافی

مخاطب: رده‌ سنی بالای 13 سال

زبان اصلی فیلم: انگلیسی

کارگردان: Lin- Manuel Miranda 

تهیه کنندگان: Lin- Manuel Miranda, Brian Grazer, Ron Howard, Julie Oh 

نویسندگان: Steven Levenson, Jonathan Larson

تاریخ انتشار: 19 نوامبر 2021

مدت فیلم: 115 دقیقه

محصول: آمریکا 

ستارگان: Andrew Garfield, Alexandra Shipp, Robin de Jesus, Vanessa Hudgens

داستان فیلم تیک تیک بوم 2021 درباره چیست؟

داستان فیلم تیک تیک بوم 2021 روایتگر زندگی جوانی به‌نام جان است. جان آهنگساز تئاتر است که رویاهای بزرگی در سر دارد. جان در آستانه سی سالگی زمانی‌که برای تحقق اهداف بزرگ خود در تلاش است با مسائلی روبه‌رو می‌شود که فشار زیادی را در زندگی خود احساس می‌کند. در این میان او در دوراهی قرار می‌گیرد، رویاهایش را دنبال کند یا به رفع مشکلاتش بپردازد. او نمی‌داند با زمانی که در اختیار دارد چه کارهایی را می‌تواند انجام دهد تا از اهدافش دور نماند. آیا جان رسیدن به رویاهایش را انتخاب می‌کند؟ با تماشای آنلاین فیلم Tick, Tick… Boom 2021 زندگی جان و تلاش او را برای رهایی از مشکلات و حل آن‌ها و رسیدن به اهدافش به تماشا بنشینید. 

نقد فیلم تیک تیک بوم 2021 

فیلم تیک تیک بوم 2021 براساس اقتباسی بسیار زیبا از زندگی جاناتان لارسون و با موسیقی فوق‌العاده فیلم که توسط خود لارسون خلق شده است توانست نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کند. فیلمبرداری عالی صحنه‌های فیلم و بازی فوق‌العاده بازیگران از نکات مثبت فیلم به‌شمار می‌آید.  

دانلود فیلم Tick, Tick… Boom 2021 زیرنویس فارسی

فیلم تیک تیک بوم 2021 به زیبایی داستان واقعی زندگی جاناتان لارسون آهنگساز معروف را به تصویر کشیده است که بازی زیبای اندرو گارفیلد در نقش جاناتان بر زیبایی فیلم افزوده است. با دانلود فیلم Tick, Tick… Boom 2021 زیرنویس فارسی، پای یکی از بهترین فیلم‌های موزیکال بنشینید و از دیدن آن لذت ببرید. از دیگر فیلم‌های جدید بیوگرافی، تماشای شاه ریچارد 2021 را توصیه می‌کنیم.

 

موارد مشابه

رای به فیلم

تیک تیک ... بوم!

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم