درباره فیلم Clifford the Big Red Dog

فیلم کمدی و جذاب  Clifford the Big Red Dog

عشق همیشه رشد می دهد و باعث پرورش می یابد. با تماشای آنلاین فیلم Clifford the Big Red Dog متوجه این موضوع می شوید. سگی که با عشق بزرگ می شود. اگر عاشق فیلم های کمدی و هیجان انگیز هستید، دیدن این فیلم را از دست ندهید. حتی اگر دنبال ماجراجویی هستید، این فیلم می تواند برایتان جذاب باشد. تریلرهایی که از فیلم کلیفورد سگ بزرگ و قرمز پخش شده است نشان داد که می توان منتظر یک داستان جذاب بود. اگر شما هم دوست دارید با تماشای این فیلم لحظات پرهیجانی را برای خودتان ایجاد کنید، می توانید با دانلود فیلم کلیفورد سگ بزرگ و قرمز همراه ما باشید. 

عوامل و دست اندرکاران فیلم Clifford the Big Red Dog

این فیلم جذاب به کارگردانی والت بکر (Walt Becker) کارگردان آمریکایی ساخته شده است. او در فیلم های زیادی فعالیت داشته است. جالب است بدانید در اکثر فیلم های والت بکر نشانی از حیوانات دیده می شود. برخی از فیلم های او سگ پیر، گرازهای وحشی و آلوین و سمورچه ها: جاده چیپ نام دارند. 

فیلم کلیفورد سگ بزرگ قرمز، در ژانر کمدی، انیمیشن و ماجراجویی ساخته شده است. لحظات جذابی را با تماشای این فیلم خواهید داشت. این فیلم محصول سال 2021 آمریکاست.

داربی کمپ (Darby Camp) بازیگر نوجوان این فیلم جذاب است که نقش اول آن را بر عهده دارد. او در کنار بازیگران مطرحی از جمله Jack Whitehall, Izaac Wang و ... ایفای نقش می کند. البته او در فیلم های دیگری مانند رویدادنامه کریسمس و بنجی هم بازی کرده است و توانسته است جایزه انجمن بازیگران فیلم برای بهترین گروه بازیگری در سریال درام را هم از آن خود کند. 

خلاصه داستان فیلم کلیفورد سگ بزرگ قرمز

در این فیلم داستان دختری به نام امیلی و سگ او روایت می شود. امیلی نگران مدرسه جدید خود است و سعی می کند خود را با آن وفق دهد. در این بین سگ قرمز رنگی پیدا می کند که رشد غیر عادی دارد و به یک سگ غول پیکر تبدیل می شود ...

دانلود فیلم Clifford the Big Red Dog 2021 با زیرنویس فارسی

تماشای فیلم ها و انیمیشن های روز دنیا از مواردی است که نباید آن را فراموش کنید. تا زمانی که داستان آن ها لو نرفته است، می توان با جذابیت بیشتری آن ها را تماشا کرد. در فیلم کلیفورد سگ بزرگ قرمز یک داستان هیجان انگیز و جذاب خواهید داشت. این فیلم مخاطبان زیادی را منتظر پخش خود نگه داشت تا با تماشای آنلاین فیلم Clifford the Big Red Dog با زیرنویس فارسی لحظات پر از شادی و هیجانی را به خود هدیه دهند. برای دانلود فیلم Clifford the Big Red Dog 2021 با زیرنویس فارسی همراه ما باشید. تماشای فیلم کلیفورد سگ بزرگ قرمز شما را آن قدر به خو مشغول می کند که اصلاً گذر زمان را حس نمی کنید. برای دیدن این فیلم جذاب همراه ما باشید. لینک دانلود فیلم کلیفورد سگ بزرگ قرمز با زیرنویس فارسی و کیفیت بالا روی سایت قرار گرفته است تا شما هم همراه سایر طرفداران دنیای فیلم و سریال از دیدن آن لذت ببرید. 

موارد مشابه

رای به فیلم

کلیفورد سگ بزرگ قرمز

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم