لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال Happiness

دانلود سریال کره ای و جذاب Happiness 2021

 سریال شادی یکی از سریال های جذاب و هیجان انگیز محصول کشور کره جنوبی است که از اوضاع و احوال این روزهایی که بیماری کرونا زندگی را بر بسیاری از افراد سخت کرده است چندان هم دور نیست! البته این فیلم به سال های بعد می رود و نمایی دیگر از این بیماری ها را به نمایش می گذارد. تماشای آنلاین سریال Happiness 2021 را به کسانی که عاشق فیلم های اکشن و هیجان انگیز هستند، توصیه می کنیم تا بتوانند یکی از بهترین سریال های روز دنیا را به تماشا بنشینند. برای اینکه بیشتر با سریال شادی یا هپینس آشنا شوید با ما همراه باشید.

عوامل و دست اندرکاران سریال Happiness 2021

این سریال در ژانر اکشن، فانتزی و هیجان انگیز ساخته شده است و محصول سال ۲۰۲۱ کشور کره جنوبی است. کارگردان این سریال گیل هو (Gil Ho Ahn)  است که یکی از بهترین کارگردان های کره ای در ساخت فیلم های پرمخاطب محسوب می شود. این کارگردان معروف و نام آشنا با فیلم دیگر خود به نام Her Lovely Heels شناخته شد و توانست توجه مخاطبان فیلم های کره ای را به سمت خود جلب کند. داستان به گونه ای زیبا و پر از هیجان توسط نویسنده فیلمنامه این سریال یعنی هان سانگ وون نوشته شده است. سریال با بازی ستارگان معروفی مانند هان هیو جو، پارک هیونگ سیک، جو وو جین، لی جون هیوک، جو هی پارک، لی جی آه، پارک هیونگ سو، هان دا سول، پارک هی وون، مون یه وون، کیم یونگ وونگ و ... زیبایی داستان چند برابر شده است. جالب است بدانید که پارک هیونگ سیک، اولین نقش خود را پس از پایان دوره سربازی خود در این سریال ایفا کرده است و به خوبی از پس این بازی زیبای و جذاب به آن برآمده است.

 فیلم های کره ای همیشه مخاطبان خاص خود را داشته اند و این سریال نیز پس از انتشار توانست نظر مثبت بسیاری از منتقدان فیلم و سریال را هم به خود جلب کند. از این رو شما هم می توانید با دانلود سریال شادی لحظه های پر هیجان و نفس گیری را برای خود رقم بزنید.

 آنچه در داستان سریال شادی می گذرد

سریال شادی، آینده ای نه چندان دور را به نمایش می گذارد؛ زمانی که بیماری های عفونی رواج پیدا کردند و مردم به حضور آنها در زندگیشان عادت کرده اند. در این سریال آپارتمان نوسازی را نشان می دهد که قشرهای مختلف مردم در آن زندگی می کنند. یک بیماری جدید در بین مردم شیوع پیدا می کند و این بار همه چیز تغییر می کند ...

 داستان سریال بسیار جذاب و گیرا است و می توانید احساس خوبی را از دیدن آن در یک روز تعطیل تجربه کنید. اگر سریال های کره ای یا اکشن را دوست دارید، دانلود سریال شادی را حتماً در برنامه خود بگنجانید.

تماشای آنلاین سریال شادی با زیرنویس فارسی

 سریال Happiness 2021 یکی از سریال های جذاب سال ۲۰۲۱ است که مخاطبان زیادی از سراسر دنیا به تماشای آن می نشینند و منتظر فصل های جدید آن هستند. سریالی که در ۱۲ قسمت به عنوان فصل یک عرضه شده است و می تواند خود را در لیست بهترین سریال های سال جای دهد. شما هم می توانید برای دانلود سریال شادی با زیرنویس فارسی همراه ما باشید و از لینک باکیفیت آن استفاده کنید. تماشای آنلاین سریال Happiness 2021 با زیرنویس فارسی برای شما فراهم شده است تا همزمان با سایر کاربران در سراسر دنیا سریال های مورد پرمخاطب و جذاب سال را مشاهده کنید.

موارد مشابه

رای به سریال

شادی

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم