لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال Animaniacs

Animaniacs 2020 انیمیشنی موزیکال و جذاب 

دانلود انیمیشن Animaniacs 2020 خنده از ته دل را سر لبانتان می آورد. یک انیمیشن کمدی و ماجرایی است که در کنار کودکان از دیدن لذت می برید. همه ما به لبخند نیاز داریم تا انرژی دوباره بگیریم؛ پس حتما در برنامه خود تماشای فیلم ها و انیمیشن های پرهیجان و شاد را بگنجانید. سریال جذاب انیمینیاکس را احتمالاً قبلاً هم در نسخه دیگری تماشا کرده اید. کارتون Animaniacs 2020 نسخه به روز شده از این انمیمیشن است که در سال ۱۹۹۰ پخش شد. اگر می خواهید بیشتر با این انیمیشن جذاب آشنا شوید همراه ما باشید. 

 عوامل و رویدادهای انیمیشن سریالی انیمینیاکس

 این انیمیشن در ژانر ماجرایی و فیلم کوتاه ساخته شده است و محصول کشور آمریکاست. انیمیشن انیمینیاکس توسط کمپانی برادران وارنر تولید شد و توانست از همان ابتدا مخاطبان زیادی را دور خود جمع کند. البته اولین بار در سال ۱۹۹۰ انیمیشن پخش شد و بعد از گذشت سی سال دوباره نسخه جدید و به روز شده آن از شبکه استریم Hulu  در سه فصل پخش شده است.

 این انیمیشن به کارگردانی ولسلی وایلد (Wellesley Wild) ساخته شده است. وایلد، کارگردان و فیلم نامه نویس اهل ایالات متحده آمریکاست که از سال ۱۹۹۹ تاکنون فعالیت می کند و فیلم ها و برنامه های تلویزیونی زیادی را در کارنامه خود دارد. از فیلم های او می توان مجموعه تد ۱ و ۲ و میلیون راه برای مردن در غرب را نام برد.

در انیمیشن انیمینیاکس، هنرمندان صداپیشه ای مانند Maurice LaMarche ، Jess Harnell و Tress MacNeille فعالیت دارند. این انیمیشن داستان بسیار جذاب و دلنشینی دارد که شما را تا اوج شادی پیش می برد.

 خلاصه آنچه در انیمیشن سریالی Animaniacs 2020  می بینید

 داستان این انیمیشن سریالی، بسیار جذاب و گیراست و می تواند ساعت ها شما را به خود مشغول کند. در سریال انیمینیاکس، « واکو»، « یاکو» و «دات وارنر» برگشته اند تا لبخند روی لبان شما بیاورند. در این سریال «برین» از اینترنت برای سلطه بر جهان استفاده می کند و داستان و حوادث هیجان انگیز و موزیکالی را برای مخاطبان خود رقم می زند ... برای دانلود انیمیشن سریالی Animaniacs 2020 با زیرنویس فارسی همراه ما باشید. 

تماشای آنلاین انیمیشن انیمینیاکس با زیرنویس فارسی

دانلود انیمیشن Animaniacs 2020 با زیرنویس فارسی این امکان را به شما می دهد تا در اسرع وقت بهترین و جذاب ترین سریال انیمیشنی را ببینید. این سریال با صحنه های خنده دار و موزیکال حال دلتان را خوب می کند. به خصوص اگر نسخه قبلی انیمینیاکس را دیده باشید، قطعاً برایتان حس و حال نوستالژی را هم به همراه دارد و یک مخاطب بزرگسال را به اوج دوران کودکی خود می برد. لینک تماشای آنلاین Animaniacs 2020 با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا روی سایت قرار گرفته است تا بتوانید به راحتی روز خود را پر از هیجان و شادی کنید.

موارد مشابه

رای به سریال

انیمینیاکس

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم