درباره فیلم The Electrical Life of Louis Wain

زندگی بازیگر معروف و پر رمز و راز در فیلم The Electrical Life of Louis Wain

دانلود فیلم زندگی الکتریکی لوئیس وین جزو فیلم هایی است که این روزها تب و تاب زیادی دارد. فیلمی که برگرفته از زندگی لویئس وین است که یکی از هنرمندان پر حاشیه انگلیسی است. وین در نقاشی های خود به طور مدام گربه ها و بچه گربه ها را با چشم بزرگ انسان شناسی نقاشی می کرد. به همین خاطر همیشه این نقاشی های بازیگر معروف و هنرمند در هاله ای از ابهام بوده است. پس از مدتی ادعا شد که او از بیماری اسکیزوفرنی رنج می برد. البته نمی توان گفت که آیا دلیل کشیدن این نقاشی ها توسط وین همین بیماری احتمالی اوست یا نه؟ زندگی این بازیگر معروف پر از چالش ها و فراز و نشیب هایی بوده است که دیدن آنها خالی از لطف نیست. برای تماشای این فیلم جذاب و هیجان انگیز همراه ما باشید.

 عوامل و دست اندرکاران فیلم The Electrical Life of Louis Wain 2021

این فیلم همان طور که گفته شد از روی داستان زندگی هنرمند معروف بریتانیایی به نام لوئیس وین ساخته شده است. او فردی با استعداد های درخشان بود اما ذهن مخدوشی داشت و به علت نقاشی های زیبایی که از گربه ها می کشید معروف شده است. فیلم The Electrical Life of Louis Wain در ژانر درام، بیوگرافی و تاریخی ساخته شده است.

کارگردان این فیلم ویل شارپ Will Sharpe است که خود نیز بازیگری باتجربه است. او جایزه تلویزیونی بفتا برای بهترین بازیگر مرد نقش دوم را نیز دریافت کرده است. همچنین فیلم هایی مانند گل ها، بلک پوند و ... را هم در کارنامه خود دارد. فیلم زندگی الکتریکی لوئیس وین برای همه سنین مناسب است و محصول سال 2021 انگلیس است. در این فیلم بازیگران معروف و خوش سابقه مانند Norbury Ackland ایفای نقش می کنند. پس از پخش دو هفته ای این فیلم در سینماهای انگلیس قرار است که در شبکه اینترنتی پرایم ویدئو کمپانی آمازون نیز این فیلم پخش شد.

داستان فیلم زندگی الکتریکی لوئیس وین

 آنچه که در فیلم زندگی الکتریکی لوئیس وین می بینید در اصل داستانی از از زندگی بازیگر معروف و هنرمند انگلیسی لوئیس وین است. او در اواخر قرن نوزدهم مشهور شد. شهرت او بیشتر به دلیل نقاشی های گربه ای بود که می کشید. وین این نقاشی ها را آن قدر هنرمندان می کشید که همه را حیرت زده می کرد. با تماشای آنلاین فیلم زندگی الکتریکی لوئیس وین لحظات جذاب و پر هیجان این بازیگر معروف را می بینید.

دانلود فیلم The Electrical Life of Louis Wain 2021 با زیرنویس فارسی

دیدن این فیلم را به کسانی که دوست دارند تا زندگی افراد بزرگ را در بخش های مختلف زندگی به تماشا بنشینند، توصیه می کنیم. این فیلم پر از لحظه های هیجان انگیز است. دیدن زندگی این فرد پر رمز و راز قطعاً برایتان جذاب خواهد بود. برای دانلود فیلم The Electrical Life of Louis Wain 2021 با زیرنویس فارسی می توانید از لینک آن بر روی سایت استفاده کنید. دیدن این فیلم شما را با جنبه های مختلف زندگی وین آشنا می کند. به همین علت است که دانلود فیلم زندگی الکتریکی لوئیس وین برای مخاطبان زیادی از دنیای فیلم و سریال جذاب بود و توانست نظر منتقدان را هم به خود جلب کند. لینک تماشای آنلاین فیلم زندگی الکتریکی لوئیس وین با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا روی سایت قرار گرفته است.

موارد مشابه

رای به فیلم

زندگی الکتریکی لوئیس وین

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم