درباره انیمیشن !Scooby-Doo, Where Are You Now

انیمیشن Scooby-Doo, Where Are You Now 2021 با داستانی هیجان انگیز و جذاب

یکی از کارتون های جذابی که نه تنها کودکان بلکه بزرگسالان هم سالهاست آن را دنبال می کنند، انیمیشن های اسکوبی دوو، سگ جذاب و بامزه ای است که هر بار اتفاق تازه ای را رقم می زند. این بار هم انیمیشن اسکوبی دوو الان کجایی، جزو انیمیشن های جذاب سال است که می توانید از آن بهره ببرید. تماشای آنلاین انیمیشن Scooby-Doo, Where Are You Now 2021  آنقدر پرهیجان و جذاب که نه تنها پر از اتفاقات هیجان انگیز است بلکه صحنه های جذاب و کمدی بامزه را هم رقم می زند. با دانلود انیمیشن اسکوبی دوو الان کجایی همراه باشید تا ببینید این بار اسکوبی دوو برای شما چه داستانی را به همراه آورده است.

 عوامل و رویدادهای انیمیشن Scooby-Doo, Where Are You Now 2021

کارتون جذاب اسکوبی دوو الان کجایی یک انیمیشن خانوادگی و جذاب است که به کارگردانی Jonathan Stern (جاناتان استرن)، تهیه کننده و کارگردان مطرح انیمیشن ساز ساخته شده است. این انیمیشن در ژانر خانوادگی، انیمیشن و فیلم کوتاه است و برای تمامی سنین مناسب است. حتی بزرگسالان نیز می توانند با لذت بنشیند و این انیمیشن جذاب را ببینند. انیمیشن اسکوبی دوو الان کجایی توسط کمپانی های Abominable Pictures و Warner Bros. Animation و Warner Horizon Unscripted Television ساخته شده است. هنرمندان صدا پیشه که در این انیمیشن هنرنمایی می کنند، جری بک، تونی سروون، ست گرین، وادیم کراسننکو، کیت میکوچی، چری اوتری و ... هستند. انیمیشن Scooby-Doo, Where Are You Now 2021  برای اولین بار در تاریخ ۲۹ اکتبر ۲۰۲۱ در آمریکا پخش شد و با همان پخش اول توانست نظر مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب کند و منتقدان را نیز تحت تأثیر داستان جذاب و صحنه های هیجان انگیز خود قرار دهد.

خلاصه ای از آنچه در انیمیشن اسکوبی دوو الان کجایی می بینید

 در این کارتون تماشایی، اعضای گروه اسلوبی دوو دور هم جمع می شوند. میزبان آنها جانل هریش است و می خواهند در این دورهمی خاطرات مورد علاقه خودشان را مرور کنند. آنها راز بزرگی دارند که سعی می کنند تا آن را بررسی و کشف کنند؛ اما اتفاقات هیجان انگیزی در این قسمت رخ می دهد که دیدن آن خالی از لطف نیست ...

 برای دانلود انیمیشن اسکوبی دوو الان کجایی با زیرنویس فارسی همراه ما باشید.

 تماشای آنلاین انیمیشن اسکوبی دوو الان کجایی با زیرنویس فارسی

 اگر عاشق انیمیشن اسکوبی دوو هستید و این کارتون جذاب را دنبال می کنید، این بار هم اسکوبی دوو این سگ جذاب و بامزه برایتان داستانی هیجان انگیز را تدارک دیده است. شما هم دوست دارید در همان ابتدای انتشار، انیمیشن های مورد علاقه خود را ببینید؟ پس با دانلود انیمیشن Scooby-Doo, Where Are You Now 2021با زیرنویس فارسی همراه ما باشید. لینک دانلود انیمیشن اسکوبی دوو الان کجایی با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا بر روی سایت قرار داده شده است تا از مخاطبان پر و پا قرص این انیمیشن جا نمانید. داستان انیمیشن اسکوبی دوو آن قدر جذاب آب است که حتی نمی توانید لحظه ای بعد را هم حدس بزنید مانند همیشه اسکوبی دوو شما را غافلگیر خواهد کرد.

موارد مشابه

رای به انیمیشن

اسکوبی دو الان کجایی

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این انیمیشن را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم