درباره انیمیشن Monster Family 2

تماشای آنلاین انیمیشن کمدی و جذاب  Monster Family 2   2021

انیمیشن های کمدی می توانند لحظاتی جذاب را برای مخاطبان ایجاد کنند. انیمیشن Monster Family 2  یکی از انیمیشن های جذابی است که مخاطبان را در هر گروه سنی می تواند تا اوج خنده و شادی پیش ببرد. این انیمیشن که در ادامه نسخه ۱ خود ساخته شده است،‌ همانند نسخه ماقبل خود، داستانی هیجان انگیز و کمدی دارد. این انیمیشن در هر دو نسخه خود،‌ مخاطبان زیادی داشته است. به همین علت افراد زیادی منتظر بودند تا این نسخه آن هم پخش شود و خود را مهمان تماشای آنلاین انیمیشن خانواده هیولاها ۲ کنند. 

عوامل و دست اندرکاران فیلم خانواده هیولاها ۲

انیمیشن Monster Family 2  در ژانر انیمیشن، کمدی و خانوادگی ساخته شده است. این کارتون جذاب توسط کارگردان مطرح انیمیشن ساز، هولوگر تاپه ساخته شده است. این کارگردان آلمانی، آثار دیگری مانند جزیره ایمپی را در کارنامه خود دارد. این انیمیشن محصول مشترک کشورهای آلمان و انگلستان است. هنرمندان صدا پیشه ای مانند دنیل بِن زنو، امیلی کری، جسیکا براون فیندلی، نیک فراست، جیسون آیزکس، ایتن راوز، کاترین تیت و امیلی واتسون در این انیمیشن هنر خود را نشان داده اند. 

انیمیشن خانواده هیولاها توسط کمپانی های Ambient Entertainment، Timeless Films و Rothkirch Cartoon تولید و منتشر می شود. 

این انیمیشن، دنباله نسخه اول آن است که در سال 2017 ساخته شد. برای دانلود انیمیشن Monster Family 2  تولید سال 2021 با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد این انیمیشن کمدی و جذاب داشته باشید. 

خلاصه ای از داستان انیمیشن Monster Family 2 

همانطور که گفته شد، داستان این انیمیشن در ادامه نسخه 1 آن است. در این قسمت، بابا یاگا و رنفیلد برای این که بتوانند از شر میلا استار که شکارچی هیولا است، رها شوند، به مومیایی و گرگینه تبدیل می شوند. آنها از هر تلاشی دریغ نمی کنند تا بتوانند خود را نجات دهند. از طرفی خانواده ویشبون نیز برای این که دوستانشان را نجات دهند، شروع به کار می کنند. این افراد در نتیجه این فراز و نشیب ها، متوجه می شوند نه همه انسان ها کامل هستند، نه کسانی که ایرادات زیادی دارند، خوشبختی را در زندگی خود ندارند ...

این انیمیشن پر از حوادث و داستان های پرهیجان است و ساعاتی شما را آن قدر مشغول خود می کند که گذر زمان را حس نمی کنید. برای تماشای آنلاین انیمیشن خانواده هیولاها 2 با زیرنویس فارسی همراه ما باشید.

دانلود انیمیشن خانواده هیولاها ۲ با زیرنویس فارسی

تماشای فیلم ها و انیمیشن های روز دنیا، جذابیت دیگری دارد. افراد زیادی هستند که پیگیر انیمیشن های جذاب روز هستند تا بتوانند هر چه سریع تر و قبل از لو رفتن داستان آن، این فیلم ها را به تماشا بنشینند. هر چند ما دسترسی راحتی به پلتفرم های جهانی و معروف فیلم و سریال نداریم؛ اما بهترین انیمیشن های روز دنیا را برای شما فراهم می کنیم. با دانلود انیمیشن Monster Family 2 2021 با زیرنویس فارسی، می توانید این انیمیشن جذاب را همراه سایر کاربران در سراسر دنیا به تماشا بنشینید. تماشای آنلاین انیمیشن خانواده هیولاها 2 لحظاتی پر از هیجان و شادی را در اوقات فراغتتان به شما هدیه می دهد. 

موارد مشابه

رای به انیمیشن

خانواده هیولاها 2

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این انیمیشن را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم