درباره انیمیشن Fantasia 2000

انیمیشن جذاب و دوست داشتنی فانتازیا 2000

 بعضی از فیلم ها و انیمیشن ها را می توان بارها و بارها نگاه کرد و باز هم مشتاق بودکه  آنها را به تماشا نشست. یکی از این انیمیشن ها Fantasia 2000  1999 است که به راحتی توانست مخاطبان زیادی را گرد خود جمع کند. این انیمیشن جذاب و دوست داشتنی جزو بهترین انیمیشن های پرمخاطب است. با تماشای آنلاین انیمیشن فانتازیا ۲۰۰۰ با ما همراه باشید تا لحظاتی جذاب و نشاط آور را به خودتان هدیه دهید. فانتازیا در ادامه نسخه قبل خود انتشار یافته است. از این رو کسانی که نسخه قبلی را تماشا کرده اند، دانلود انیمیشن فانتازیا ۲۰۰۰ را هم در برنامه خود قرار دادند. 

عوامل و رویدادهای انیمیشن فانتازیا ۲۰۰۰

انیمیشن فانتازیا به کارگردانی جیمز آلگر و همکارانش ساخته شده است. هر کدام از آن ها بخش خاصی از انیمیشن را کارگردانی کرده است. به عنوان مثال آلگر، بخش شاگرد جادوگر را ساخته است. این انیمیشن توسط کمپانی والت دیزنی ساخته شده و محصول کشور آمریکاست. Fantasia 2000  در سال ۱۹۹۹ میلادی منتشر شد و توانست امتیاز بالایی دریافت کند.

 صداپیشگانی مانند جیمز لوین، ایزاک پرلمن، بتی میدلر، کوئنسی جونز و استیو مارتین نیز در این انیمیشن هنرنمایی کرده اند. انیمیشن فانتازیا در ژانر موزیکال، فانتزی و خانوادگی ساخته شده و لحظات جذابی را برای مخاطب بر ارمغان می آورد.

آنچه در انیمیشن پایان فانتازیا می بینید

 همانطور که گفته شد، فانتازیا، در ادامه نسخه قبلی خود ساخته شده است و تصویر جدیدی از موزیک های کلاسیک را به روایت تصویر نشان می دهد. صحنه های موزیکال و داستان جذاب آن هم مزید بر علت شده است تا اکثر افراد در سنین مختلف به تماشای آن علاقه نشان دهند.

اگر شما هم دوست دارید انیمیشن فانتازیا را ببینید، بهتر است با دانلود انیمیشن فانتازیا با زیرنویس فارسی همراه ما باشید و لحظات جذابی را برای خودتان رقم بزنید.

تماشای آنلاین فیلم انیمیشن آناستازیا فانتازیا با زیرنویس فارسی

برخی از انیمیشن ها آن قدر جذاب هستند که می توانید بارها و بارها آنها را ببینید. پس می توانید با دانلود انیمیشن فانتازیا با زیرنویس فارسی آن را به یک انیمیشن ماندگار در سیستم خود تبدیل کنید و هر وقت حوصله تان سر رفت آن را ببینید و شاد شود. لینک تماشای آنلاین انیمیشن فانتازیا را می توانید در سایت ببینید و یکی از جذاب ترین انیمیشن های روز دنیا را برای اوقات فراغت خود در اختیار داشته باشید. فانتازیا می تواند با لحظات موزیکال و صحنه های جذابی که دارد شادی و نشاط را به شما ارزانی دهد. برای دانلود انیمیشن Fantasia 2000 1999 با زیرنویس فارسی همراه ما باشید.

موارد مشابه

رای به انیمیشن

فانتازیا ۲۰۰۰

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این انیمیشن را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم