درباره فیلم Muppets Haunted Mansion

دانلود فیلم Muppets Haunted Mansion 2021  و داستان شب هالووین

 شب هالووین شبی پر از هیجان است که افراد زیادی به این مناسب خود را سرگرم می کنند. اما ممکن است گاهی اوقات هم اتفاقاتی غیرمنتظره در این شب رخ دهد. تماشای آنلاین فیلم کاخ جن زده ماپت ها یکی از همین شب ها را به نمایش می گذارد. مخاطب همیشه هم نمی تواند ادامه داستان را حدس بزند، در فیلم های جذاب، بیننده هر لحظه غافلگیر می شود. این مسئله دقیقا همان چیزی است که در ویژه برنامه عمارت تسخیر شده ماپت ها می بینید. اگر شما هم عاشق این مدل فیلم ها و برنامه های جذاب هستید، می توانید با دانلود فیلم Muppets Haunted Mansion 2021 خود و دوستانتان را مهمان لحظه های جذاب این فیلم کنید. 

عوامل و دست اندرکاران فیلم کاخ جن زده ماپت ها

نام این داستان ترسناک به نظر می رسد؛ اما در اصل داستان درونمایه و ژانر فانتزی، کمدی و خانوادگی دارد. این فیلم به کارگردانی کرک تاچر، نویسنده، کارگردان و تهیه کننده آمریکایی ساخته شده است. او در فیلم های دیگری که در کارنامه خود دارد هم رضایت مخاطبان را به همراه داشته است و نظر منتقدان فیلم و سریال را به خود جلب کرده است. 

فیلم کاخ جن زده ماپت ها توسط کمپانی های دیزنی پلاس، برندد تلویژن و سوپ باکس فیلمز تولید و منتشر شده است. داستان جذاب و خنده دار فیلم با بازی هنرمندانی مانند  Matt Vogel، Bill Barretta، Dave Goelz و ... که به خوبی نقش آفرینی کرده اند، جذاب تر هم شده است. 

اگر عاشق فیلم های کمدی هستید، توصیه می کنیم که تماشای رایگان فیلم کاخ جن زده ماپت ها را از دست ندهید.

خلاصه داستان فیلم کاخ جن زده ماپت ها

در این فیلم جذاب، داستانی از یک شب هالووین را می بینید. شب فرا رسیده است و گونزو می خواهد در یک چالش ترسناک و هیجان انگیز شرکت کند. او باید شب را در عمارتی بزرگ و به تنهایی که توسط اجنه تسخیر شده است، سپری کند. همراه این داستان باشید تا ببینیم گونزو چگونه شب وحشتناک و در عین حال خنده دار خود را به صبح می رساند. البته داستان آن گونه که گونزو تصور می کند به پیش نمی رود ...

داستان فیلم به گونه ای رقم می خورد که به هیچ وجه نمی توانید حتی لحظه ای بعد را هم حدس بزنید. به همین علت بارها از ته دل می خندید و سراسر هیجان و شادی را با دیدن این فیلم کمدی احساس می کنید.

دانلود رایگان فیلم Muppets Haunted Mansion 2021 با زیرنویس فارسی

دیدن فیلم های جدید که به تازگی منتشر شده اند،‌جذابیت خاص خود را دارد. به خصوص این که فیلم جنبه طنز هم داشته باشد. این بار یک پیشنهاد ویژه داریم. تماشای رایگان فیلم کاخ جن زده ماپت ها با زیرنویس فارسی می تواند یک روز خسته کننده را برایتان پر از هیجان کند. 

با دانلود و تماشای آنلاین فیلم Muppets Haunted Mansion 2021 با زیرنویس فارسی، همراه داستان شب به ظاهر سخت گونزو شوید تا یک شب باورنکردنی را در کنار او به صبح برسانید. 

لینک دانلود فیلم کاخ جن زده ماپت ها با زیرنویس فارسی در اختیار کاربران قرار گرفته است تا هم زمان با سایر طرفداران این فیلم در سراسر دنیا به تماشای آن بنشنند و لحظاتی پر از هیجان داشته باشند. 

موارد مشابه

رای به فیلم

کاخ جن زده ماپت ها

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم