درباره فیلم The Last Duel

فیلم آخرین دوئل 2021 – The Last Duel 2021

تماشای آنلاین فیلم آخرین دوئل 2021 – The Last Duel 2021 

تماشای آنلاین فیلم آخرین دوئل 2021 – The Last Duel 2021، بهترین انتخاب برای طرفداران فیلم‌های با ژانر درام و تاریخی است. فیلمنامه فیلم آخرین دوئل 2021 توسط نیکول هولوفسنر، بن افلک و مت دیمون نوشته شده است. کارگردانی این اثر زیبا را ریدلی اسکات بر عهده داشته است. این فیلم محصول مشترک آمریکا و انگلستان است که در 15 اکتبر 2021 اکران شده است. ستارگانی چون مت دیمون، آدام درایور، جودی کامر و هریت والتر در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. چهار کمپانی مطرح در تولید این فیلم نقش داشته‌اند که می‌توان به کمپانی 20the Century Studios و Pearl Street Films اشاره کرد. تماشای آنلاین فیلم لست دوئل 2021 را به همه دوستداران فیلم‌های تاریخی توصیه می‌کنیم.  

عوامل و رویدادهای فیلم The Last Duel 2021

کارگردانی فیلم آخرین دوئل 2021 را ریدلی اسکات انجام داده است که مت دیمون در نقش ژان دو کاروژ، آدام درایور در نقش ژاک لو گریس، جودی کامر در نقش مارگریت دو کاروژ و بن افلک در نقش کنت پیر آلونسو در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلمنامه براساس کتاب‌ The Last Duel: A True Story of Trial by Combat in Medieval France نوشته اریک جاگر، توسط نیکول هولوفسنر، بن افلک و مت دیمون به رشته تحریر درآمده است. فیلم آخرین دوئل 2021 قرار بود در تاریخ 25 دسامبر 2020 منتشر شود اما به‌دلیل فراگیری ویروس کرونا و اعمال محدودیت‌ها اکران آن به تعویق افتاد و در نهایت در 15 اکتبر 2021 اکران شد. صحنه‌های فیلم در ایرلند توسط داریوش وولسکی فیلمبرداری شده است. 

نام فیلم به انگلیسی: The Last Duel 2021

نام فیلم به فارسی: آخرین دوئل 2021

ژانر: اکشن، درام، تاریخی

مخاطب: رده‌ سنی بالای 15 سال

زبان اصلی فیلم: انگلیسی

کارگردان: Ridley Scott 

تهیه کنندگان: Ben Affleck, Matt Damon, Jennifer Fox, Nicole Holofcener, Kevin J. Walsh 

نویسندگان: Nicole Holofcener, Ben Affleck, Matt Damon

تاریخ انتشار: 15 اکتبر 2021

زمان فیلم: 152 دقیقه

محصول: آمریکا و انگلستان

ستارگان: Matt Damon, Adam Driver, Harriet Walter, Jodie Comer 

داستان فیلم آخرین دوئل 2021 درباره چیست؟

داستان فیلم آخرین دوئل 2021 به اتفاقات رخ داده در قرن 14 میلادی در فرانسه برمی‌گردد که زندگی مردی به‌نام نایت ژان دو کاروژ را روایت می‌کند. نایت ژان دو کاروژ به جنگ می‌رود و پس از مدتی به خانه برمی‌گردد و متوجه می‌شود زنش (مارگریت دو کاروژ) مورد تجاوز قرار گرفته است و او به دنبال کشف حقیقت و فرد متجاوز می‌رود. در این میان کسی حرف‌های زن را قبول نمی‌کند و در نتیجه برای حل این مشکل به پادشاه متوسل می‌شوند. پادشاه چارلز ششم اعلام می‌کند که برای حل اختلافات، شوالیه ژان دو کاروژ مسابقه‌ی دوئلی را انجام دهد که مسابقه بین آن‌ها به آخرین دوئل قانونی تحریم شده در فرانسه تبدیل می‌شود. آیا حقیقت روشن خواهد شد؟ کدامیک در این دوئل برنده خواهد بود؟ با دانلود آنلاین فیلم آخرین دوئل 2021 زندگی ژان دو کاروژ را به تماشا بنشینید. 

نقد فیلم آخرین دوئل 2021

موسیقی زیبای فیلم، فیلمبرداری فوق‌العاده، بازی بسیار خوب بازیگران و وجود صحنه‌های عالی و غیرقابل پیش‌بینی با بدلکاری‌های حرفه‌ای از ویژگی‌های مثبت این فیلم به‌شمار می‌آید. از نظر مخاطبان ریدلی اسکات توانسته است به زیبایی داستان روایت شده از اریک جاگر را با ایفای نقش هنرمندانه بازیگران و سایر عوامل فیلم به تصویر بکشد به گونه‌ای که بیننده احساس می‌کند تمامی صحنه‌ها واقعی است و خود او نیز در این داستان نقش دارد. 

دانلود فیلم The Last Duel 2021 زیرنویس فارسی

فیلم آخرین دوئل 2021 یکی از بهترین فیلم‌های ژانر درام و تاریخی است که یک داستان واقعی را بسیار زیبا به تصویر کشیده است. اگر از دوستداران فیلم‌های تاریخی و مهیج هستید دانلود فیلم The Last Duel 2021 زیرنویس فارسی را از دست ندهید. 

موارد مشابه

رای به فیلم

آخرین دوئل

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم