درباره انیمیشن Moonbound

سفر به کره ماه با تماشای آنلاین انیمیشن Moonbound 2021

 دانلود انیمیشن مون باند نه تنها برای کودکان جذاب است، بلکه یک انتخاب عالی برای کسانی است که می خواهند به دنیای کودکانه سفر کنند و لحظاتی پر از جذابیت و ماجراجویی را تجربه کنند. سفر به کره ماه همراه با پیت، توانسته است مخاطبان زیادی را همراه خود کند. 

انیمیشن Moonbound 2021 از همان ابتدا که تریلرهای خود را منتشر کرد، جمع زیادی از کودکان و بزرگسالان را منتظر انتشار خود نگه داشت. استفاده از تخیل و قدرت ماجراجویی یک کودک کنجکاو و پر انگیزه در این انیمیشن به خوبی دیده می شود. اگر شما هم برای سفری هیجان انگیز و جذاب آماده هستید، با دانلود رایگان انیمیشن Moonbound 2021 همراه ما باشید. 

عوامل و دست اندرکاران انیمیشن مون باند

جالب است بدانید که این انیمیشن به کارگردانی علی صمدی احدی ساخته شده است که کارگردان و فیلم ساز ایرانی – آلمانی است. این کارگردان توانسته است تا کنون برنده چند جایزه سینمایی، مانند جایزه فیلم سال آلمان شده است. این کارگردان پرکار و مطرح، برنامه ها و فیلم های پرمخاطبی مانند سالامی علیکم، بچه های گم شده و مستند زندگی سخت کودکان سرباز شمال اوگاندا را در کارنامه خود دارد. طنز و جذابیت در وجود ایرانیان همیشه به گونه ای عمیق تر وجود داشته است، به همین علت است که آثار علی صمدی در دنیا مخاطبان زیادی داشته است.

داستان فیلم Moonbound 2021 برگرفته از کتاب داستان آلمانی و به همین نام است که نویسندگان این فیلم یعنی علی صمدی احدی به همراه Arne Nolting با دیالوگ ها و صحنه های جذابی که به آن افزوده اند، این داستان پرطرفدار را جذاب تر کرده اند. 

صداپیشگانی که در انیمیشن مون باند فعالیت می کنند، Lilian Gartner، Elisabeth Kanettis،Aleks Le و ... هستند. انیمیشن مون باند محصول مشترک آلمان و اتریش است و در ژانر خانوادگی و ماجراجویی ساخته شده است. 

خلاصه ای از داستان انیمیشن مون باند

انیمیشن مون باند داستان جذاب و جالبی دارد. سفر به کره ماه همیشه آرزوی انسان بوده است و این مسئله خود را در انیمیشن ها و فیلم های تخیلی نشان داده است. داستان این انیمیشن هم به گونه ای سفر به ماه را در خود گنجانده است؛ اما داستان از چه قرار است؟

پسر کوچکی به نام پیت، داستان این انیمیشن را رقم می زند. خواهر کوچک این پسر در دام مردی شیطان صفت گیر افتاده است. او می خواهد مرد بد ماه را پیدا کند و خواهرش را نجات دهد. پیت به همراه آقای زومزمن و دوستش مرد شنی، سفر خود را به ماه آغاز می کند و داستانی پرهیجان را رقم می زند ...

برای تماشای رایگان انیمیشن Moonbound با زیرنویس فارسی با ما همراه باشید.

دانلود انیمیشن مون باند با زیرنویس فارسی

اگر می خواهید یک انیمیشن جذاب را که برای همه گروه های سنی مناسب است، ببینید و از دیدن لحظه لحظه آن لذت ببرید، دانلود رایگان انیمیشن مون باند با زیرنویس فارسی را از دست ندهید. 

دیدن فیلم ها و انیمیشن های روز دنیا را در همان روزهای اول بعد از انتشار می توانید مشاهده کنید و از دیدن آن ها لذت ببرید. تماشای آنلاین انیمیشن Moonbound با زیرنویس فارسی، می تواند لحظاتی جذاب را برایتان به ارمغان آورد تا همراه سایر کاربران در سراسر دنیا به تماشای این اثر جذاب از کارگردان ایرانی ببینید. 

لینک دانلود انیمیشن Moonbound با زیرنویس فارسی در کیفیت های مختلفی بر روی سایت قرار گرفته است. 

موارد مشابه

رای به انیمیشن

مون باند

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این انیمیشن را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم