درباره فیلم The Matrix Resurrections

فیلم ماتریکس 4: رستاخیزها –The Matrix Resurrections 2021

تماشای آنلاین ماتریکس 4: ماتریکس رستاخیزها

تماشای آنلاین فیلم ماتریکس 4 (فیلم رستاخیزها) - The Matrix Resurrections 2021، داستانی تخیلی از آینده‌ای است که بشر توسط آنچه خود خلق می‌کند در حال نابودی است. تلاش‌های کاراکترهای جذاب (نئو، ترینیتی و مورفئوس) برای نجات دنیا هنوز ادامه دارد. فیلم ماتریکس رستاخیزها 2021؛ چهارمین اثر از مجموعه‌ فیلم‌های ماتریکس می‌باشد که دنباله‌ای برای فیلم انقلاب‌های ماتریکس 2003 است. فیلم ماتریکس 4 یا رستاخیزهای ماتریکس توسط لانا واچوفسکی کارگردانی شده است. این فیلم محصول سال 2021 کشور ایالات متحده‌ی آمریکا است. این اثر در ژانر اکشن، علمی و تخیلی برای علاقه‌مندان به این ژانر و دنبال‌کنندگان سه‌گانه‌ی پیشین ماتریکس، می‌تواند بسیار جذاب و لذت‌بخش باشد. 

عوامل و رویدادهای فیلم ماتریکس 4: ماتریکس رستاخیزها -   2021The Matrix Resurrections

ماتریکس مجموعه‌ای از فیلم‌هایی در ژانر اکشن، علمی و تخیلی است. این مجموعه در ابتدا از یک سه‌گانه فیلم تشکیل شده‌ که شامل ماتریکس 1 1999، همراه با دو دنباله‌ی ماتریکس 2 و ماتریکس 3: بارگذاری مجدد 2003 و انقلاب‌های ماتریکس 2003 می‌باشد. اکنون در سال 2021 رستاخیزهای ماتریکس به دنباله‌ انقلاب‌های ماتریکس ساخته شده است. سه فیلم نخست به نویسندگی و کارگردانی دو خواهر واچوفسکی‌ صورت گرفته است.

اما فیلم ماتریکس 4 یا رستاخیزهای ماتریکس 2021 تنها توسط یکی از خواهران (Lana Wachowski) کارگردانی شده است. فیلم‌نامه توسط Lana Wachowski، David Mitchell و Aleksandar Hemon نوشته شده است. در فیلم رستاخیزهای ماتریکس Keanu Charles Reeves در نقش نئو یا همان توماس اندرسون، Carrie-Anne Moss در نقش ترینیتی و Yahya Abdul-Mateen II‎ در نقش مورفئوس حضور دارند. فیلم‌برداری فیلم در شهر برلین کشور آلمان و کشور ایالات‌متحده آمریکا انجام شده است. تاریخ انتشار فیلم ماتریکس 4، 22 دسامبر 2021 در کشور ایالات‌متحده آمریکا می‌باشد. 

محصول کشور: ایالات ‌متحده آمریکا 

ژانر: اکشن، علمی، تخیلی

زبان: انگلیسی

سال انتشار: 2021

کارگردان:  Lana Wachowski

بازیگران:  Keanu Charles Reeves، Carrie-Anne Moss، Yahya Abdul-Mateen II‎، Jessica Henwick، Jonathan Groff، Neil Patrick Harris، Priyanka Chopra Jonas، Christina Ricci، Jada Pinkett Smith

داستان فیلم ماتریکس 4: رستاخیزهای ماتریکس در مورد چیست؟

داستان فیلم ماتریکس 4 درمورد مردی به نام نئو یا همان توماس اندرسون (با بازی Keanu Charles Reeves) که دوباره خود را در جهانی جدید می‌بیند که بسیار عجیب‌ترو وسیع‌تر است. رویاهای نئو او را گیج و سردرگم کرده است. او که در جهان جدیدی قرار گرفته است دچار چالش‌های عجیبی می‌شود. (فیلم در دی‌ماه 1400 اکران خواهد شد و توضیحات داستان تکمیل خواهد شد)

نقد فیلم The Matrix Resurrections 2021

فیلم ماتریکس 4 (رستاخیزهای ماتریکس)، چهارمین فیلم مجموعه‌‌ی ماتریکس است و کاراکترهایی که هنوز در جریان‌اند. در این فیلم بازیگر نقش مورفئوس تغییر کرده است و برای طرفداران بازیگر حاضر در فیلم‌های گذشته (John Fishburne III) می‌تواند غیرمنتظره باشد. مجموعه فیلم‌های ماتریکس جهانی را پر از تخیل، اتفاقات عجیب و صحنه‌های اکشن، هیجان‌انگیز و دلهره‌آور به نمایش می‌گذارد که اثر چهارم نیز از آن بهره‌مند است. فیلم‌برداری عالی، جلوه‌های ویژه قوی، صحنه‌های اکشن جذاب، بازی فوق‌العاده‌ی بازیگران و کارگردانی خوب از ویژگی‌های مثبت این اثر محسوب می‌شوند. باید سری چهارم فیلم‌های ماتریکس را ببینید تا بتوانید یک مقایسه نهایی در میان اپیزودهای مختلف آن داشته باشید. آیا شما نیز در پایان به جمع طرفداران این فیلم اضافه خواهید شد؟

دانلود فیلم ماتریکس 4 -  2021The Matrix Resurrections 

اگر از علاقه‌مندان و طرفداران فیلم‌های اکشن و تخیلی هستید، همچنین اگر از دنبال‌کنندگان همیشگی آثار بازیگران حاضر در این اثر و تماشاگر سه‌ فیلم مجموعه‌ی ماتریکس بوده‌اید؛ تماشای اثر چهارم یعنی فیلم ماتریکس رستاخیزها، را از دست ندهید و به تماشای آنلاین فیلم  رستاخیزهای ماتریکس 2021 بنشینید. تماشای رایگان فیلم ماتریکس 4 شما را غرق در جهانی بسیار عجیب می‌کند که لحظات دلهره‌آور و هیجان‌انگیزی را تجربه خواهید کرد. 

موارد مشابه

رای به فیلم

ماتریکس 4: رستاخیزها

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم