درباره مستند Blood Brothers:Malcolm X & Muhammad Ali

مستند BloodBrothers: MalcomX&Muhammad Ali2021_برادران خونی: مالکوم‌ایکس و محمدعلی

تماشای آنلاین مستند Blood Brothers: Malcolm X & Muhammad Ali

تماشای آنلاین مستند برادران خونی: مالکوم ایکس و محمدعلی 2021 (Blood Brothers: Malcolm X & Muhammad Ali در واقع روایت دوستی میان دو شخصیت برجسته‌ی قرن بیستم، محمدعلی‌کِلِی و مالکوم‌ایکس است. این اثر در قالب یک مستند به کارگردانی Marcus A. Clarke به تصویر کشیده‌ شده است. مارکوس کلارک )Marcus A. Clark ( این مستند را براساس کتاب «برادران خونی» نوشته‌ی «رندی رابرتز و جانی اسمیت» ساخته است. تماشای این اثر شما را با محمدعلی‌کِلِی بوکسورحرفه‌ای سنگین وزن، قهرمان بی‌بدیل در تاریخ بوکس جهان و فعال مدنی و با مالکوم‌ایکس رهبری شجاع و کاریزماتیک، فعال سیاه‌پوست مسلمان و مدافع حقوق انسانی آشنا خواهد کرد. 

عوامل و رویدادهای مستند Blood Brothers: Malcolm X & Muhammad Ali2021

مستند برادران خونی به کارگردانی Marcus A. Clarke  برگرفته شده از کتابی با همین عنوان می‌باشد. Kenya Barris تهیه‌کنندگی این اثر را برعهده داشته است. مالکوم‌ایکس ومحمدعلی‌کِلِی دو شخصیت اصلی این مستند هستند. پیش ازاین اثر، فیلم های دیگری نیز ازجمله «مالکوم‌ایکس» به کارگردانی «اسپایک لی»،«علی» به کارگردانی «مایکل مان» و فیلم «یک شب درمیامی» به کارگردانی «جیناکینگ» درباره‌ی آنها ساخته شده است. 

این مستند اثری است که منحصراً به رابطه‌ی دوستی و برشی سه ساله از زندگی این دو نفر در کنار یکدیگر می‌پردازد. 

محصول کشور: آمریکا

زبان: انگلیسی

مدت زمان: 1ساعت و35 دقیقه

ژانر: تاریخی، زندگی نامه، مستند، ورزشی

سال انتشار: 2021

کارگردان: Marcus A. Clarke

بازیگران: Malcolm X ، Muhammad Ali

مستند Blood Brothers: Malcolm X & Muhammad Ali درباره‌‌ی چیست؟ 

این مستند فوق العاده درباره‌ی دوشخص ماندگارقرن بیستم، محمدعلی‌کِلِی ومالکوم‌ایکس که هر دو از ‌پیروان آلایجا محمد، رهبرمذهبی اُمت اسلام آمریکا بودند. همین نقطه‌ی اشتراک شرایط را برای آغاز رابطه‌ی دوستی این دو فرد در حین یکی از سخنرانی‌های آلایجا محمد فراهم آورد. 

دوستی که خیلی اتفاقی شروع می‌شود و پیوندی عمیق را برای آنها به ارمغان می‌آورد. اما اگریک آرمان تغییرکند می‌تواند همه‌ی ابعاد زندگی را دستخوش تغییر قراردهد به گونه‌ای که رابطه‌ی این دوشخص را نیزبه مسیرعجیب وغیرقابل پیش‌بینی بکشاند. 

نقد مستند Blood Brothers: Malcolm X & Muhammad Ali2021

این اثر شما را با محمدعلی‌کِلِی ومالکوم ایکس آشنا می‌کند. محمدعلی‌کِلِی شخصی که (زاده‌ی ۱۷ژانویه۱۹۴۲_درگذشته‌ی۳ژوئن۲۰۱۶) می‌باشد وازاو به عنوان برترین مشت‌زن تاریخ بوکس سنگین وزن یاد می‌شود. نام قبلی او Cassius Marcellus Clay می‌باشد که بعد از آشنایی با آلایجا محمد و روی‌آوردن به اسلام، نامش را به محمدعلی تغییرداد. محمد علی ‌کِلِی در دوران اوجش یکی از مشهورترین آدم‌های دنیا بود. 

ماکلوم ایکس (زاده‌ی ۱۹مه۱۹۲۵_درگذشته‌ی۲۱فوریه۱۹۶۵) می‌باشد. او برای بیدارکردن غرور خفته‌ی نژاد سیاه‌پوستان ساکن آمریکا از طریق فعالیت‌های مدنی و اجتماعی تلاش‌های زیادی کرد. مالکوم تحت تاثیر اندیشه‌های آلایجا به جنبش اُمت اسلام پیوست اما بعد از سفری که به مکه داشت از تفکرات آلایجا محمد فاصله گرفت و به برابری انسان‌ها فارغ از نژاد معتقد شد. او به دلیل مبارزات شجاعانه‌ برای حقوق انسانی و زندگی پرفراز و نشیبش مشهوراست. 

مستند برادران خونی ویدیوها وتصاویری به نمایش می‌گذارد که ثبت شده از دوستی وهمراهی این دو شخص می‌باشد. همچنین مصاحبه‌ها وگفت‌وگوهایی که ما را با روایت داستان مستند بیشتر همراه می‌کند. نمایش صمیمیت، محبت و دوستی میان آنها در زمان و مکان‌های مختلف شما را علاقه‌مند به تماشای مستند تا به انتها خواهد کرد. 

دانلود مستند Blood Brothers: Malcolm X & Muhammad Ali2021 

اگر از طرفداران وعلاقه‌مندان به تماشای داستان‌های واقعی و بیوگرافی افراد مشهور می‌باشید، یا همچنین وقایع، اشخاص ورزشی واجتماعی توجه شما را جلب می‌کنند، پیشنهاد جذاب ما برای شما تماشای آنلاین مستند Blood Brothers: Malcolm X & Muhammad Ali2021 می‌باشد. مستندی که شما را با چهره‌هایی برجسته، چالش برانگیز، تاثیرگذار و ماندگار تاریخ بشریت آشنا می‌کند. در کنار این با بخشی از زندگی آنان مواجه می‌شوید. همین الان می‌توانید به تماشای مستند برادران خونی 2021 بپردازید. 

موارد مشابه

رای به مستند

برادران خونین : مالکوم ایکس و محمدعلی

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این مستند را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم