درباره فیلم The Green Knight

فیلم  The Green Knight 2021 و افسانه های کهن 

فیلم شوالیه سبز، یک اثر بسیار جذاب است. داستانی که در عین حال که افسانه های کهن را به نمایش می گذارد، بسیار مدرن تر از تاریخ اسطوره ای خود نمایش داده می شود. این تناقض جذاب باعث شده است تا روز به روز مخاطبان برای دانلود فیلم The Green Knight 2021 افزایش یابند. داستان جادو و قدرت های ماورایی همیشه برای مخاطبان جذاب بوده است. فیلم در ژانر ماجراجویی، درام و فانتزی ساخته شده است و جلوه های ویژه و موسیقی آن هم کاملاً با مضمون فیلم مطابقت دارد. این اثر خاص و دوست داشتنی به گونه ای طراحی شده است که مخاطب را ساعتی در خود آنچنان غرق می کند که گذر زمان را حس نخواهد کرد. 

عوامل و رویدادهای فیلم The Green Knight 2021

فیلم The Green Knight قصه ای سرراست از داستان های آرتورین است. در این فیلم نباید انتظار میدان جنگ و دلاوری های متداول در فیلم های افسانه ای و پادشاهی را داشته باشید. بلکه از قدرت های ماورایی، جادو و سحر و ... هر قدر که بخواهید در آن خواهید یافت. جالب تر این که قهرمانان در عین قدمتی که داستان دارد، مدرن و پیشرفته هستند. همین عامل سبب شده است تا بیننده را از تم قدیمی خود خسته نکند.

در داستان فیلم اسطوره ها و نمادهایی گنجانده شده است که بر زیبایی قصه می افزاید. ژانر ماجراجویی و فانتزی همیشه مخاطبان خود را دارد؛ به خصوص زمانی که کیفیت ساخت فیلم هم بالا باشد.

دیوید لاوری به عنوان کارگردان فیلم شوالیه سبز، به خوبی از پس ساخت حرفه ای آن برآمده است. این کارگردان آمریکایی، فیلم های دیگری مانند آن ها بی گناهند، به رنگ سرچشمه، داستان یک شبح و ... را هم کارگردانی کرده است. در تمام این فیلم ها ماجراجویی و ترس و دلهره به زیبایی جلوه گری می کند. این کارگردان به همراه بازیگران مطرح و خوش آوازه ای مانند Dev Patel, Alicia Vikander, Joel Edgerton به خوبی توانسته اند یک فیلم پرمخاطب و خاص را رقم بزنند.

خلاصه ای از داستان فیلم The Green Knight

در اصل داستان فیلم شوالیه سبز اتفاقات جدیدی را که در زندگی اطرافیان شاه آرتور افسانه ای هستند، نشان می دهد. می توان گفت که شخصیت اصلی داستان، گاویین، خواهر زاده شاه آرتور است که باید بتواند برای این که لیاقت ولیعهدی را دریافت کند، داستان پر رشادتی را از خود تعریف کند. از طرفی مادر این پسر، ساحره ای قدرتمند است که سعی می کند تا با سحر و جادو این کار را انجام دهد. البته پس از ادامه داستان گاویین، از فاز بی خاصیتی خود بیرون آمده و سعی می کند تا به یک انسان رشید و قدرتمند تبدیل شود ...

با دانلود فیلم The Green Knight یک داستان جذاب و دوست داشتنی را دنبال می کنید که باید با چشمانی کاملاً باز لحظه به لحظه آن را بدون پلک زدن دنبال کنید! 

تماشای رایگان فیلم The Green Knight

دانلود فیلم شوالیه سبز با زیرنویس فارسی، لحظاتی پر از هیجان را برایتان به ارمغان می آورد. با تماشای آنلاین فیلم The Green Knight می توانید یک روز خسته کننده را به روز جذاب تبدیل کنید. داستان پر از صحنه  و دیالوگ های جذاب است. دانلود فیلم The Green Knight 2021 با زیرنویس فارسی با کیفیت های مختلفی در سایت قرار داده شده است تا بتوانید هم زمان با سایر کاربران در سراسر دنیا این فیلم جذاب و پرمحتوا را ببینید.

موارد مشابه

رای به فیلم

شوالیه سبز

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم