لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال Nine Perfect Strangers

تماشای آنلاین سریال  Nine Perfect Strangers با زیرنویس فارسی

سریال نه غریبه کامل که در سال ۲۰۲۱ ساخته شده و یکی از سریال هایی است که نیکول کیدمن در آن بازی حرفه ای خود را به نمایش گذاشته است. با توجه به مخاطبان زیادی که منتظر پخش این سریال بوده اند، توانسته است با آمار بالایی دانلود سریال Nine Perfect Strangers را که از شبکه هولو پخش شده، ثبت کرده است. 

طراحی صحنه این سریال بسیار جذاب صورت گرفته و در آن از چشم اندازهای بسیار زیبایی استفاده شده و همین امر نیز از دلایلی است که مخاطب احساس خستگی را هنگام تماشای سریال تجربه نخواهد کرد و تا لحظه لحظه این اثر را با شور و اشتیاق به تماشا می نشیند. دانلود رایگان سریال Nine Perfect Strangers می توانند برای اوقات فراغت شما یکی از گزینه های ایده آل باشد

عوامل و رویدادهای سریال نه غریبه کامل 2021

 هرچند زمان زیادی از انتشار سریال Nine Perfect Strangers نگذشته است؛ اما توانسته است جزو سریال های پر مخاطب خود را جای دهد. سریال بر اساس کتابی به نام نه غریبه کامل نوشته ساخته شده است. در این سریال بازی نیکول کیدمن توانسته است طرفداران این بازیگر را نیز جذب خود کند. در همین مدت محدود نیز استقبال خوبی از جانب منتقدان فیلم و سریال داشته است.

یکی از کارگردانان نه غریبه کامل، جان هنری باتروورث است که کارگردان و فیلمنامه نویس حرفه ای انگلیسی است و در سال ۲۰۱۳ جایزه انجمن نویسندگان آمریکا را از آن خود کرد. همچنین دیوید ای کلی، کارگردان، تهیه کننده، فیلم نامه نویس و وکیل آمریکایی که در سال ۱۹۸۶ به فعالیت هنری داشته است نیز از به این کارگردان برای ساخت سریال کمک کرده است.

این سریال با درون مایه آشنا برای همه افراد، استرس و فشارهای روزمره هر فرد را نشان می دهد. شاید دور از ذهن باشد که بتوان این استرس ها را به یک جا از تن و بدن خود خارج کنید. این همان آرزوی است که هر کسی ممکن است در پی آن باشد؛ اما داستان این سریال از چه قرار است و چه چیزی باعث شده است تا تماشای آنلاین سریال نه غریبه کامل، در همین مدت کوتاه نیز بسیار زیاد باشد.

 داستان سریال نه غریبه کامل

 در این سریال در اصل روایتی است از نه فرد استرالیایی که هر کدام زندگی متفاوتی دارند. آنها به مکان خاصی می روند به نام خانه آرامش که آن را برای رفع استرس و فشار از روح و جسم می شناسند. بدین صورت گوشه عزلت و انزوا را برای رفع کردن استرس و فشارهای جسمی و روحی از خود برمی گزینند. مدیر این مکان یک زن روسی به نام ماشا است. در ابتدا همه چیز عالی به نظر می رسد؛ اما رفته رفته اتفاقات، حالت جنون آمیزی به خود می گیرد و حوادثی غیرقابل انتظار را در برای این افراد به ارمغان می آورد. آیا این زن همان چیزی است که تظاهر می کند؟

با تماشای آنلاین سریال Nine Perfect Strangers 2021 همراه اتفاقات و مخاطرات این داستان جذاب شوید. 

دانلود رایگان سریال Nine Perfect Strangers با زیرنویس فارسی

 اگر عاشق سریال های روز دنیا هستید و سریال های پرمخاطب جهان را در برای روزهای تعطیل و گذران اوقات فراغت خود می پسندید، دانلود سریال نه غریبه کامل با زیرنویس فارسی نیز یکی از بهترین انتخاب های است که می توانید برای این روزهای خود داشته باشید. دانلود رایگان سریال نه غریبه کامل با زیرنویس فارسی با کیفیت های مختلف در سایت قرار داده شده است تا علاقه مندان به سریال هایی در ژانر درام و دلهره آور به تماشای این سریال زیبا با بازی نیکول کیدمن بنشینند و لحظاتی پر از هیجان و ثانیه هایی نفس گیر را تجربه کنند.

موارد مشابه

رای به سریال

نه غریبه کامل

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم