لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال Only Murders in the Building

تنها کشتار درون ساختمان یک سریال جذاب و کمدی

  اگر دلتان برای سریال های کمدی و جذاب تنگ شده است تا یک بار دیگر از ته دل بخندید، دانلود سریال تنها کشتار درون ساختمان می تواند یکی از بهترین گزینه های انتخابی برای یک روز خسته کننده باشد. تماشای این سریال، احساس نشاط و شادابی را یک بار دیگر به شما القا می کند. با تریلرهای که از این سریال پخش شد، افراد زیادی برای تماشای آنلاین سریال تنها کشتار درون ساختمان، خود را آماده کردند تا بتوانند در میان دغدغه های زندگی خود احساس شادی را هم برای خود و عزیزانشان ایجاد کنند. این بار هم این فیلم به کارگردانی مشترک استیو مارتین و جان رابرت هافمن ساخته شده است و در آن بازیگران مطرحی را از سینمای هالیوود می بینید. برای تماشای آنلاین سریال Only Murders in the Building 2021 با ما همراه باشید.

عوامل و رویدادهای سریال تنها کشتار درون ساختمان ۲۰۲۱

این سریال کمدی و جذاب که به کارگردانی استیو مارتین و جان رابرت هافمن ساخته شده است، یکی از سریال های پرمخاطبی است که می توانید آن را تماشا کنید. استیو مارتین فیلم هایی مانند پلنگ صورتی، احمق، پدر عروس و ... را در کارنامه خود دارد. هافمن نیز آثاری مانند پسر خوب،  Fortune Hunter را جزو کارهای خود دارد که در همگی موفق عمل کرده است. در سریال تنها کشتار درون ساختمان، استیو مارتین، مارتین شورت و سلنا گومز خواننده و بازیگر آمریکایی، ایفای نقش می کنند. این سریال در ژانر کمدی، جنایی و درام ساخته شده است و پر از صحنه های بسیار جذاب و دلنشین است و به همین دلیل مخاطبان زیادی را با همان تریلرهای اولیه خود توانست پیدا کند.

 داستان سریال Only Murders in the Building 2021 از چه قرار است؟

 به در اصل داستان سریال تنها کشتار درون ساختمان، کمدی، جنایی و معمایی است و برای سنین مختلف ساخته شده و می توانید به راحتی آن را با خانواده ببینید. داستان سریال سه غریبه را که عاشق جنایت های واقعی هستند، به نمایش می گذارد. آنها با کنجکاوی هایی که دارند خودشان را درگیر یک پرونده اسرارآمیز می کنند. از این رو باید برای حل آن اقدام کنند. خبر مرگ وحشتناک در ساختمان محل زندگی آنها شنیده می شود و همین عامل سبب می شود تا آنها به ماجراجویی های جذابی دست بزنند ...

اگر طرفدار سریال های کمدی خارجی هستید، تماشای رایگان سریال تنها کشتار درون ساختمان با زیرنویس فارسی را از دست ندهید.

دانلود سریال تنها کشتار درون ساختمان با زیرنویس فارسی

با دانلود سریال Only Murders in the Building 2021 با زیرنویس فارسی، در ماجراجویی های بازیگران این سریال غرق شوید و از لحظات خود لذت ببرید. دیدن سریال های روز دنیا، همیشه برای مخاطبان فیلم و سریال، جذابیت خاصی داشته است. از این رو لینک دانلود رایگان سریال تنها کشتار درون ساختمان با زیرنویس فارسی برای شما در کیفیت های مختلفی فراهم شده است. برای این که ببینید این افراد چگونه می خواهند با چالش های جنایی موجود در ساختمان خود کنار بیایند، با ما همراه باشید و با دانلود سریالOnly Murders in the Building 2021 از این اثر جذاب لذت ببرید.

موارد مشابه

رای به سریال

فقط قتل های این ساختمان

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم