درباره فیلم No Man of God

تماشای رایگان فیلم خدانشناس 2021 در ژانر بیوگرافی و جنایی

 داستان فیلم های مختلفی از ماجراهای واقعی، بیوگرافی یک شخصیت مشهور یا داستان های قدیمی نشات می گیرد. بالاخره افرادی هستند که هم  به صورت مثبت هم منفی در دنیا تاثیرات بسزایی داشته اند. دانلود فیلم No Man of God 2021 شما را با یکی از قاتلان زنجیره ای آمریکا در دهه ۱۹۷۰ آشنا می کند؛ قاتلی که از هر جرمی که بخواهید در کارنامه او هست. هرچند در مورد تد باندی، یکی از قاتلان سریالی آمریکا آثار مختلفی وجود دارد؛ اما فیلم خدانشناس ۲۰۲۱ یکی از جذابترین فیلم هایی است که لایه های پنهان این قاتل را مورد بررسی قرار می دهد و با داستان جذاب خود توانسته است مخاطبان زیادی را گرد هم آورد.

عوامل و رویدادهای فیلم خدانشناس ۲۰۲۱

 داستان فیلم No Man of God 2021 برگرفته از زندگی تئودور باندی یا تد باندی است که اکثر افراد او را می شناسند. او دختران و زنان زیادی را مورد تجاوز قرار داد و آنها را در نهایت به قتل رساند. بالاخره تد باندی دستگیر و به اعدام با صندلی الکتریکی محکوم شد؛ اما پس از دستگیری، او موافقت کرد، جزئیات جنایات خود را فاش کند. همین امر هم سبب شد تا فیلم ها و داستان های مختلف در این مورد نوشته شود. کارگردان فیلم خدانشناس یعنی Amber Sealey به گونه ای دیگر به شخصیت تد باندی دامن زده است. آمبر سیلی، لایه های درونی و تیره او را مورد بررسی قرار داده است و بدین صورت توانسته است یک فیلم جنایی و جذاب را رقم بزند که افراد زیادی با دیدن لحظه لحظه های آن می توانند بیشتر با درون و انگیزه این فرد جنایتکار آشنا شوند. کارگردانی بی نظیر آمبر سیلی در کنار بازی افراد مطرحی از سینما مانند Elijah Wood, Luke Kirby و Robert Patrick توانسته است، یک اثر جذاب را در ژانر بیوگرافی، جنایی و درام رقم بزند. 

خلاصه ای از داستان فیلم جذاب خدانشناس

اما داستان از چه قرار است و چرا فیلم مرد خدانشناس این قدر مخاطبان را راضی کرده و منتقدان را نیز بر آن داشته است تا امتیاز بالایی را به این فیلم بدهند؟ در فیلم خدانشناس، همانطور که گفته شد، دوران حبس قاتل زنجیره ای معروف آمریکایی به نام تد باندی و مصاحبه های آن مورد بررسی قرار گرفته است. در این فیلم به جای تمرکز بر روی جنایت هایی که این قاتل انجام داده است و چگونگی دستگیری او، رابطه عجیبی که بین او و مأمور اف بی آی به نام بیل هاگمایر به وجود آمده است، به نمایش گذاشته می شود. در اصل در فیلم خدانشناس به جنبه دیگری از شخصیت تد باندی پرداخته شده است که تاکنون در فیلم ها و نمایشنامه های مختلف آن را ندیده ایم.

با دانلود فیلم خدانشناس با زیرنویس فارسی، می توانید به تماشای این اثر جذاب بپردازید و هنرنمایی یک کارگردان زن را در ژانر جنایی ببینید و از این فیلم جذاب لذت ببرید.

 تماشای آنلاین فیلم خدانشناس ۲۰۲۱ با زیرنویس فارسی

 اگر شما هم دوست دارید بدانید میان بیل هاگمایر، این مامور حرفه ای FBI و تد باندی چه چیزی گذشته است، می توانید با دانلود رایگان فیلم خدانشناس با زیرنویس فارسی، همراه با سایر کاربران در سراسر دنیا به تماشای این فیلم بشینید. تماشای رایگان فیلم No Man of God 2021 با زیرنویس فارسی، برای کاربران ایرانی با کیفیت های مختلف مهیا شده است.

موارد مشابه

رای به فیلم

خدانشناس

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم