درباره فیلم Sweet Girl

با دانلود فیلم  Sweet Girl لحظاتی سراسر هیجان را تجربه کنید!

هر چند با گسترش ویروس کرونا، بازار فیلم و سریال های جدید هم کمی رکود داشت و تأخیر داشتند؛ اما اخیراً فیلم های جذابی در نتفلیکس منتشر شده است که جبران روزهای رکود بوده است. دانلود فیلم Sweet Girl 2021 برای عاشقان ژانر اکشن مهیا شده است تا بهترین لحظات را با دیدن این فیلم تجربه کنید. این فیلم اکشن قرار است در تاریخ ۲۰ آگوست (۲۹ مرداد 1400) انتشار خود را از نتفلیکس شروع کند. 

در فیلم دختر شیرین، داستان مردی را می بینید که تشنه انتقام است و در این بین باید شرایط دختر نوجوان خود و محافظت از او را هم مد نظر قرار دهد. آیا این مرد می تواند مسئولیت های خود را به درستی انجام دهد و در عین حال، حس خشونت خود را هم کنترل کند؟

عوامل و رویدادهای فیلم Sweet Girl 2021

فیلم Sweet Girl 2021 از پاییز ۲۰۱۹ در پیتسبرگ فیلم برداری آن شروع شد و مخاطبان زیادی تریلر این فیلم را دیده اند و مشتاقانه منتظرند با دانلود فیلم Sweet Girl ، لحظاتی هیجان انگیز را تجربه کنند. فیلم به کارگردانی برایان مندوزا، کارگردان، تهیه کننده و فیلم بردار حرفه ای است که در برخی از فیلم های خود این مسئولیت ها را در کنار هم و به خوبی ایفا کرده است. فیلم هایی مانند جاده پالوما و دلیر را می توان جزو کارهای این کارگردان محسوب کرد. 

در این فیلم اکشن و جدید، جیسون موموآ که در سریال بازی تاج و تخت هم ایفای نقش کرده است، این بار هم با نقشی جذاب، خودنمایی می کند و نقش اول این فیلم است. بازیگرانی مانند ایزابلا مرسید در نقش دختر او، مانوئل گارسیا رولفو، رضا جفری و ... هم از دیگر بازیگران این فیلم هستند. 

خلاصه ای از داستان فیلم Sweet Girl 

در فیلم Sweet Girl 2021، زندگی یک مرد و دختری به نمایش گذاشته می شود که به تازگی عزیزی را از دست داده اند. این دو تصمیم به اجرای عدالت اما به شیوه خود می گیرند. هر چند دختر این مرد هنوز آن قدر بزرگ نشده است که بتواند از پس ناملایمات زندگی برآید؛ اما به خوبی با پدر همراه می شود. از طرفی این مرد هم سعی می کند تا در کنار فروکش کردن خشم خود و گرفتن انتقام، محافظت از دختر نوجوان خود را هم فراموش نکند ...

این فیلم جذاب، دارای صحنه هایی اکشن و هیجان انگیز است. زد و خوردهای مکرر و شرارت هایی که گاهی فکر نمی کنید از یک روح لطیف دختر نوجوان برآید. با دانلود فیلم Sweet Girl 2021 با زیرنویس فارسی، می توانید شما هم از دیدن این فیلم جذاب و جدید سال، لذت ببرید.

تماشای آنلاین و دانلود فیلم Sweet Girl 2021 با زیرنویس فارسی

فیلم های اکشن دنیای فیلم و سریال این روزها به شدت مخاطبان را از سراسر دنیا به سمت خود جذب می کنند. با نمایش یک تریلر از فیلم، مخاطبان تصمیم می گیرند که با آن همراه شوند یا نه. تاکنون که اطلاعاتی از فیلم دختر شیرین در دسترس قرار گرفته است، انتظار می رود که جزو فیلم های پرمخاطب و جذاب باشد. 

دانلود فیلم Sweet Girl 2021 با زیرنویس فارسی برای شما آماده شده است تا از فیلم های روز نتفلیکس عقب نمانید و بتوانید یک روز جذاب را با دیدن این فیلم زیبا و اکشن برای خود بسازید. 

تماشای آنلاین فیلم Sweet Girl با زیرنویس فارسی و کیفیت بالا برای کاربران تدارک دیده شده است. 

موارد مشابه

رای به فیلم

دختر شیرین

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم