درباره فیلم Reminiscence

تماشای آنلاین فیلم جدید و جذاب Reminiscence 2021

فیلم خاطره پردازی، در ژانر عاشقانه و علمی - تخیلی طراحی شده است. این فیلم که محصول کشور آمریکاست با تریلر های بسیار جذابی از آن پخش شده است، مخاطبان خود را منتظر نگه داشته تا در اولین فرصت با دانلود فیلم Reminiscence 2021 از دیدن آن لذت ببرند. این فیلم یک کاراگاه خصوصی را نشان می دهد که وارد ماجراهای عجیب و غریب می شود. فیلم خاطره پردازی جمعی از بازیگران خوش سابقه سینمای هالیوود را گرد هم آورده است و می تواند یک اثر جذاب را از خود بر جای بگذارد. 

 عوامل و دست اندرکاران فیلم Reminiscence 2021

فیلم زیبای خاطره پردازی، قرار است ۲۹ مرداد اکران شود و به مدت یک ماه در دسترس کاربران HBO Max قرار گیرد. در این فیلم که به کارگردانی لیزا جوی ساخته شده است، بازیگرانی مانند هیو جکمن، ربکا فرگوسن، تندی نیوتون، دانیل وو، کلیف کرتیس، نیکو پارکر و ... ایفای نقش می کنند. البته جکمن و فرگوسن در فیلم برترین شومن هم نقش مقابل همدیگر را بازی کرده اند. نگارش فیلمنامه هم بر عهده لیزا جوی است. جوی، نویسنده، فیلم نامه نویس و کارگردان آمریکایی است که از سال ۲۰۰۷ تاکنون به فعالیت های هنری پرداخته است. او فیلم هایی مانند وست ورلد را در کارنامه خود دارد.

 داستان فیلم خاطره پردازی و خلاصه آنچه که در این فیلم می بینید

فیلم Reminiscence، زندگی یک کاراگاه خصوصی به نام نیک با بازیگری جکمن را دنبال می کند. این کارآگاه با مراجعه کنندگان خود توافق می کند که لحظات خوش زندگی آنها را بازسازی کند. این فیلم در زمانی نه چندان دور ساخته شده که تغییرات آب و هوایی و افزایش گرمای زمین تغییراتی را در دنیا به وجود آورده است. در این بین، نیک با یک زن ملاقات می کند که عاشق و دلباخته او می شود. زن پس از مدتی ناپدید می شود. نیک که به دنبال زن می گردد، ویژگی ها و رازهای بسیار عجیب و متنوعی را در مورد زندگی او کشف می کند. با دانلود فیلم Reminiscence با زیرنویس فارسی می توانید همراه دنیای پر از هیجان و ماجراجویانه نیک شوید.

 دانلود فیلم Reminiscence  با زیرنویس فارسی

 اگر عاشق فیلم های روز دنیا هستید یا فیلم هایی در ژانر عاشقانه را می پسندید، می توانید خود را برای تماشای آنلاین فیلم خاطره پردازی با زیرنویس فارسی آماده کنید. فیلم خاطره پردازی با بازی زیبای جکمن، لحظات عاشقانه و هیجان انگیزی را از زندگی یک کارآگاه حرفه ای به نمایش می گذارد. تریلری که از این فیلم پخش شده است مخاطبان زیادی را در انتظار نگه داشته تا با دانلود فیلم Reminiscence  بازیرنویس فارسی بتوانند هم زمان با سایر کاربران و علاقمندان به دنیای فیلم و سریال در دنیا این فیلم جذاب و دوست داشتنی را به تماشا بنشیند.

موارد مشابه

رای به فیلم

خاطره‌ پردازی

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم