درباره فیلم Free Guy

طنز و اکشن در فیلم جذابFree Guy 2021  

هر یکی از داغ ترین فیلم هایی که در حال حاضر می توانید منتظر آن باشید و از دیدن آن لذت ببرید، فیلم جدید Free Guy 2021 یا مرد آزاد است. با تریلر که از این فیلم پخش شده است، مخاطبان زیادی منتظر اکران آن شدند. این فیلم با نقش آفرینی رایان رینولدز بازیگر فیلم های ددپول، نظر مخاطبان را به خود جلب کرده است. با دانلود فیلم اکشن و کمدی می توانید روزی پر از هیجان و لحظاتی جذاب را تجربه کنید. اگر می خواهید بیشتر درباره این فیلم بدانید با ما همراه باشید.

عوامل و رویدادهای فیلم مرد آزاد ۲۰۲۱

فیلم مرد آزاد به کارگردانی Shawn Levy ساخته شده است. لویکارگردان نام آشنا و معروف کانادایی - آمریکایی به عنوان کارگردان و تهیه کننده در فیلم های مختلفی فعالیت داشته است که می توان به شب در موزه و نسخه های مختلف آن اشاره کرد. انتظار می رود که فیلم Free Guy 2021 نیز با حساسیت و دقت بالایی ساخته شده باشد. این فیلم ستارگانی معروف مانند جوکری، جودی کومر و ... ساخته شده است. فیلم مرد آزاد در بوستن فیلمبرداری شده و فیلمنامه آن در ژانر اکشن و کمدی طراحی شده است.

 نویسنده این فیلم بر عهده مت لیبرمن بوده است که فیلم های مانند وقایع نامه کریسمس و بازیکن شماره یک آماده را هم در کارنامه خود دارد.

 در ابتدا قرار بود که این فیلم در ۳ ژوئیه اکران شود اما به دلیل مسائلی که پیش روی آن قرار گرفت با تأخیر و در ۱۳ اوت روی پرده سینما می رود.

داستان فیلم Free Guy 2021

فیلم سینمایی اکشن، در دنیای امروز، افراد زیادی را به خود جذب می کند. به خصوص کسانی که بخش کمدی را هم در این فیلم ها می پسندند.

داستان فردی را نشان می دهد که صندوقدار یک بانک است. این فرد به نام گای یک روز متوجه می شود تا در یک بازی جهان باز به نام شهر آزاد حضور دارد. هر چند این مسئله برایش کمی عجیب است؛ اما سریع خود را جمع و جور کرده و تمام تلاش خود را می کند تا به آدم خوب و کارسازی در این شهر تبدیل شود و  از خراب شدن آن جلوگیری کند. به قول معروف گان می خواهد آدم خوبه داستان باشد. دانلود فیلم مرد آزاد با زیرنویس فارسی برای علاقه مندان به ژانر اکشن کمدی که این روزها کم هم نیستند، بسیار جذاب خواهد بود.

تماشای آنلاین فیلم Free Guy 2021 با زیرنویس فارسی

افراد زیادی برای دانلود فیلم Free Guy 2021 در اسرع وقت تمایل نشان دادند. اگر شما هم دوست دارید به همراه سایر مخاطبان در سراسر دنیا این فیلم جذاب را تماشا کنید و از آن بهره ببرید، می توانید از لینک های دانلود فیلم Free Guy 2021 با زیرنویس فارسی بهره ببرید.  این فیلم با درون مایه طنزی که دارد و همینطور داستان جذاب آن باعث می شود تا مخاطب هیچ وقت نتواند لحظه بعدی فیلم را حدس بزند و همین عامل به جذاب بودن آن افزوده است. دانلود فیلم مرد آزاد با زیرنویس فارسی،  لحظاتی جذاب و پر از هیجان برایتان به ارمغان می  آورد و روز تعطیل و خسته کننده شما را پر از شادی می کند. 

موارد مشابه

رای به فیلم

مرد آزاد

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم