لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال Ted Lasso

تماشای آنلاین فصل دوم سریال Ted Lasso 2021

تد لاسو یکی از سریال های کمدی و جذابی است که شما را برای ساعتی حسابی می خنداند. به خصوص اینکه در مورد ورزش فوتبال که طرفداران زیادی دارد ساخته شده است. این سریال که از سریال های ساخت آمریکاست در سال ۲۰۲۱ منتشر شده است و در مورد فردی به نام تد لاسو روایت شده است. برای تماشای آنلاین سریال  Ted Lasso 2021 همراه ما باشید تا لحظات جذابی را در این سریال به تماشا بنشینید. تد لاسو، لحظاتی شما را آن قدر می خنداند که دغدغه های زندگی را فراموش می کنید. این سریال با صحنه های جذاب و کمدی خود یکی از زیباترین سریال هایی است که امسال پخش شد. با دانلود سریال تد لاسو خودتان را مهمان این کمدی جذاب کنید.

 عوامل و دست اندرکاران سریال تد لاسو

 سریال تلویزیونی Ted Lasso 2021 که فصل اول آن قبلا پخش شده است، این بار فصل دوم آن باز هم داستان های جذابی را برایتان به ارمغان آورده است. این سریال توسط Declan Lowney و  Tom Marshall و برندان هانت ساخته شده است و این تیم کارگردانی خوش سابقه توانسته اند یک سریال شاهکار و پرطرفدار را از خود بر جای بگذارند. این سریال در هر قسمت از آن جذابیت های خاص خود را دارد و در ادامه فصل اول ساخته شده است. فصل اول این فیلم در سال ۲۰۲۰ برای انتشار آماده شد و فصل دوم آن هم از ژوئیه ۲۰۲۱ توسط شبکه اپل تی وی پخش شد.

تد لاسو از همان ابتدا جزو یکی از جذاب ترین فیلم های بود که در حوزه ورزش و فوتبال مورد توجه قرار گرفته است. در این سریال که با ژانر ورزشی، درام و کمدی ساخته شده است، بازیگرانی مطرح مانند جیسون سودیکیس، هانا وادینگهام، جرمی سویفت، فیل دانستر، برت گلداشتاین، برندن هانت، نیک محمد و ... در آن ایفای نقش می کنند که جزو بهترین بازیگران نقش های طنز هستند. پس می توانید لحظاتی پر از هیجان و خنده را به خصوص اگر عاشق دیدن فوتبال هستید، با تماشای این سریال تجربه کنید. این همان چیزی است که مورد نیازتان است تا در یک روز خسته کننده و تعطیل از آن بهره ببرید.

 خلاصه داستان سریال Ted Lasso 2021

در نسخه اول تد لاسو در ۱۰ قسمت و در نسخه دوم در ۱۲ قسمت پخش شد. در سریال تد لاسو، یک مربی فوتبال به انگلیس می رود تا به تیم فوتبال ای اف سی ریچموند کمک کند. تد لاسو همین مربی فوتبال است که می خواهد جایگاه این تیم را در لیگ ارتقا بدهد. پس از این که فراز و نشیب هایی در فعالیت این باشگاه ایجاد شد، این بار  ریچموند یک بازی حساس دارد که سرنوشت تد و باشگاه او توسط این بازی تعیین می شود. اگر شما هم می خواهید لحظات جذاب سریال Ted Lasso 2021 را ببینید و ببینید تد چگونه در این بازی ها ظاهر می شود، با دانلود سریال تد لاسو با زیرنویس فارسی همراه ما باشید.

 دانلود فیلم Ted Lasso 2021 با زیرنویس فارسی

 اگر یک روز خسته کننده دارید، تماشای آنلاین فصل دوم سریال تد لاسو با زیرنویس فارسی بهترین توصیه برای شماست، تا در عین حال یکی از جذاب ترین فیلم های روز دنیا را بینید و از ته دل بخندید. دانلود سریال Ted Lasso 2021  با زیرنویس فارسی برای فارسی زبانان آماده شده است تا هم زمان با سایر افراد و مخاطبان این فیلم در دنیا آن را به تماشا بنشینند. لینک دانلود فیلم Ted Lasso 2021 با زیرنویس فارسی و با کیفیت بالا آماده است تا قسمت های مختلف آن را ببینید. 

موارد مشابه

رای به سریال

تد لاسو

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم