درباره فیلم Kingdom: Ashin of the North

فیلم Kingdom Ashin of the North 2021 داستان یک انتقام دخترانه

 دانلود فیلم Kingdom Ashin of the North 2021 شما را به تماشای یک فیلم کره ای و جذاب روز دنیا دعوت می کند، که افراد زیادی از تماشای آن لذت برده اند. فیلم های کره ای همیشه مخاطبان خاص خود را داشتند و هیچ وقت جذابیت خود را از دست ندادند. این فیلم که در ژانر درام و اکشن طراحی شده است، از فیلم های زیبایی است که در سال ۲۰۲۱ منتشر شده است. فیلم پادشاهی آشین شمال به کارگردانی Seong-hun Kim ساخته شده است. در این فیلم، همانند اکثر فیلم های کره ای نقش ژانر اکشن بسیار مشخص است اما این بار، دختری داغ دیده دست به کار شده است. آیا این دختر می تواند حس انتقام خود را فرو بنشاند؟

عوامل و رویدادهای فیلم پادشاهی آشین شمال 

این فیلم به کارگردانی Seong-hun Kim ساخته شده که از این کارگردان معروف  کره ای است. کیم فیلم های زیادی را در کارنامه خود دارد که در همه آنها نیز موفق ظاهر شده است. فیلم های مانند یک روز سخت، تونل و ... جزو فیلم های این فیلم ساز مطرح است. همچنین بازیگرانی مانند Jun Ji-hyun  اهل کشور کره جنوبی است که به دلیل بازی در فیلم دختر گستاخ من بسیار محبوب شد. فیلم های دیگری مانند آخرین خون آشام، ترور، دختر پرروی من و ... هم از دیگر کارهای این بازیگر معروف هستند که در همه این فیلم ها نیز نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

این فیلم در ژانر اکشن، فانتزی و درام طراحی شده و اکثر افرادی که فیلم پادشاهی را قبلا تماشا کرده اند، احساس می کنند که این فیلم در ادامه آن ساخته شده است. البته می توان گفت که فیلم پادشاهی آشین شمال می تواند به عنوان ادامه سریال پادشاهی باشد و به عنوان اسپین اف هم به خوبی عمل کرده است. به همین علت دانلود فیلم پادشاه آشین شمال را به کسانی که قبلاً سریال پادشاهی را از دوست داشتند، حتما توصیه می کنیم.

داستان فیلم Kingdom Ashin of the North 2021

 مانند اکثر فیلم های کره ای، فیلم پادشاه آشین شمال 2021 هم داستان جنگ و خونریزی را نشان می دهد. دختری به نام آشین نقش اول فیلم را بازی می کند که در طی اتفاقاتی که برای آنها می افتد، خانواده و حتی قبیله اش را هم از دست می دهد. این دختر در حال تلاش است تا انتقام خودش را از کسانی که عامل این مشکلات بودند بگیرد. آیا او موفق می شود بر خشم خود غلبه کند؟

 دانلود فیلم پادشاهی آشین شمالی با زیرنویس فارسی

 این فیلم با درون مایه اکشن و درام، نظر هر بیننده را به خود جذب می کند. افراد زیادی منتظر دانلود فیلم ingdom Ashin of the North 2021 با زیرنویس فارسی هستند تا این فیلم جذاب را با سایر کاربران در سراسر دنیا به تماشا بنشیند. دانلود فیلم پادشاه آشین شمال با زیرنویس فارسی در سایت قرار گرفته است و می توانید برای تماشای آنلاین فیلم نیز اقدام کنید.

موارد مشابه

رای به فیلم

پادشاهی آشین شمالی

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم