لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال Katla

دانلود سریال کاتلا و حوادث مرموز آتشفشان

 تماشای آنلاین سریال های روز دنیا جذابیت خاص خود را دارند. کاتلا یک سریال رمزآلود است که دائم شما را به چالش می کشد، زندگی در تخیلات و دنیایی پر از رمز و راز که اتفاقات طبیعی و انسانی را با هم درآمیخته است، لحظاتی پر از هیجان را برایتان به ارمغان می آورد. حق انتشار سریال کاتلا توسط نتفلیکس دریافت شده و این سریال اخیراً وارد دنیای فیلم و سریال شده است. استقبال از دانلود سریال کاتلا از همان ابتدا نشان داد که افراد زیادی منتظر تماشای این سریال بوده اند. آیا شما هم علاقه مندان به سریال های جذاب و روز دنیا هستید؟ پس با ما همراه باشید.

 

رویدادها و عوامل سریال کاتلا 2021

سریال Katla 2021، مجموعه ای زیبا با ژانر علمی تخیلی، درام و رازآلود است که در هشت قسمت تولید شده است. صحنه های این سریال در محیط سرد ایسلند طراحی شده اند و بازیگرانی حرفه ای در آن ایفای نقش می کنند. Gudrun Eyfjord اولین تجربه حرفه‌ای بازیگری خود را در این سریال شروع کرده است. این خواننده پاپ ایسلندی، در کنار بازیگران مشهوری مانند اینکوار اکرت سیگورثون، به خوبی در نقش خود فرو رفته است و بازی زیبا و دلنشینی را از این دو بازیگر می ‌بینیم.

سریال کاتلا به کارگردانی Baltasar Kormákur هنرپیشه، کارگردان و تهیه کننده ایسلندی که فیلم هایی مانند "محموله قاچاق"، "اورست"، "شناور" و ... را در کارنامه خود دارد و همگی فیلم های پرمخاطبی هستند، ساخته شده است. البته وی با همکاری Sigurjón Kjartansson نویسنده و تهیه کننده ایسلندی سریال کاتلا را به انجام رسانده است. کیارتانسون که به خاطر سهم خود در کمدی محبوب تلویزیونی ایسلند به نام " Fóstbræður" مشهور شد، آثاری مانند ریموت کنترل را هم در کارنامه خود ثبت کرده است.

 

داستان سریال Katla 2021

با دانلود سریال کاتلا به عنوان یک مجموعه جذاب و پر از هیجان، لحظاتی نفس گیر خواهید داشت. هیچگاه نمی توانید صحنه بعدی سریال را حدس بزنید. آنقدر این سریال جذاب و خاص است که قطعاً با تماشای آن لذت دیدن یک فیلم عالی را تجربه می کنید. اما داستان سریال در چه زمینه ای است؟

یک سال است که آتشفشان کاتلا فوران کرده است؛ اما اتفاقاتی مرموز در شرف وقوع است. جمعیت شهر ایسلند یک سال پس از فراخوان آتشفشان کاتلا این حوادث را تجربه می کنند. حوادثی که شهر را آشفته کرده است ...

تماشای آنلاین Katla 2021 با ترجمه زیرنویس

دانلود سریال کاتلا شما را به عمق تخیلات خود می‌برد. همانگونه که سازنده فیلم با یک درام تخیلی و رمزآلود مخاطب را همراه با این سریال پر تنش کرده است. بسیاری از افراد دوست دارند که فیلم های هیجان انگیز را برای روزهای خسته کننده و تعطیل خود در اختیار داشته باشند. اگر شما هم به دنبال فیلم های روز دنیا هستید و می خواهید همراه با سایر مخاطبان دنیای فیلم و سریال از سراسر جهان به تماشای آنلاین Katla 2021 با ترجمه زیرنویس بنشینید، همراه ما باشید. دانلود سریال Katla 2021 با ترجمه زیرنویس با کیفیت های مختلفی برای شما فراهم شده است تا همراه این سریال جذاب و علمی تخیلی شوید. دانلود سریال Katla 2021 با ترجمه زیرنویس را به تمامی کسانی که این ژانر را دوست دارند و از فیلم های پر از هیجان و تخیل لذت می برند، آماده شده است. بدون شک دیدن سریال کاتلا، روز خوب و پر از هیجانی را برایتان به ارمغان می آورد تا همراه دنیای رازآلود طبیعت و انسان ها شوید. 

موارد مشابه

رای به سریال

کاتلا

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم