درباره فیلم Awake

با فیلم جذاب awake 2021 همراه شوید!

برای یک روز کسالت بار هیچ چیز بهتر از دیدن یک فیلم هیجان انگیز نیست. دانلود فیلم در اوقات فراغت تان به شما کمک می کند تا انرژی خود را بازیابید و برای روز کاری دیگری آماده شوید. این فیلم که اتفاقاتی ویرانگر  را در دنیا نشان می‌دهد، لحظه به لحظه صحنه های آن شما را به وجد می‌آورد. داستان زیبای فیلم و نقش آفرینی هنرمندانی شناخته شده باعث شده است تا آمار تماشای آنلاین فیلم روز به روز بیشتر شود. در ادامه بیشتر با عوامل و داستان این فیلم جدید آشنا می شوید.

 

رویدادها و دست اندرکاران فیلم awake 2021

فیلم بیدار در ژانر علمی، تخیلی و هیجان انگیز ساخته شده است و محصول کشور آمریکاست. این فیلم به کارگردانی مارک راسو یکی از بهترین کارگردانان سینمای آمریکا توانسته است جای پای خود را در بین مخاطبان از سراسر دنیا محکم کند. این کارگردان از مالک این شرکت تولید کننده فیدلیو فیلم است. او یک فیلمساز داستانی مستقل کانادایی است که با کارگردانی فیلم بلند کپنهاک در سال ???? معروف شد و آثار زیبایی مانند Tsuki و Kodachrome را در کارنامه خود دارد. رودریگرز نقش یک سرباز سابق را در این فیلم بر عهده دارد. این فیلمساز آمریکایی به خوبی از عهده نقش خود برآمده است. از طرفی "آریانا گرینبلات" که نقش دختر او را بازی می کند جزو نقش های اصلی فیلم است. این هنرمند تازه کار به خوبی از عهده این نقش برآمده است. 

بازیگران فیلم: Ariana Greenblatt ، Barry Pepper ، Jennifer Jason Leigh

کارگردان: Ariana Greenblatt ، Barry Pepper ، Jennifer Jason Leigh

نویسندگان: مارک راسو، جوزف راسو و گرگوری پواریر

ژانر: هیجان انگیز، علمی تخیلی

محصول: آمریکا

سال ساخت: 2021

 

داستان و اتفاقات فیلم awake 2021

تقابل انسان و تکنولوژی در فیلم های علمی تخیلی به خوبی دیده می‌شود که نشان می‌دهد ممکن است اتفاقات غیر منتظره برای انسان بیفتد. داستان این فیلم هم مضنونی زیبا را در درون خود دارد؛ اما داستان از چه قرار است و چه چیزی باعث شده تا فیلم بیدار جزو اولین ها در بین فیلم های جدید باشد؟

 بعد از اینکه یک واقعه در تمام دنیا باعث می شود تا وسایل الکترونیکی به طور کامل از کار بیفتند و همینطور توانایی خوابیدن را از افراد بگیرد، یک سرباز سابق ممکن است برای دخترش راه حلی پیدا کرده باشد؛ اما این اتفاق چگونه افتاده است...

 

دانلود فیلم awake 2021 با ترجمه زیرنویس

 تماشای آنلاین فیلم های awake 2021 به تمامی کسانی که طرفدار فیلم های علمی، تخیلی و هیجانی هستند، توصیه می‌شود. این فیلم به کارگردانی مارک راسو با صحنه های جذاب و دوست داشتنی ساعت ها شما را به خود مشغول می‌کند. برای دانلود فیلم awake 2021 با ترجمه زیرنویس می توانید از کیفیت های متفاوت استفاده کنید.

 دانلود فیلم سال awake  در یک روز تعطیل و کسل‌کننده گزینه عالی برای دوستداران فیلم و سریال های آمریکایی محسوب می‌شود تا با لحظات جذاب و نفس گیر این فیلم همراه شده و از دیدن بهترین فیلم های روز دنیا همراه سایر مخاطبان از سراسر دنیا لذت ببرید. 

موارد مشابه

رای به فیلم

بیدار

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم