درباره فیلم Ghost Lab

تماشای آنلاین فیلم Ghost Lab 2021- ارواح، وارد یک تحقیق علمی می‌شوند

تماشای آنلاین فیلم آزمایشگاه شبح زیرنویس فارسی

تماشای آنلاین فیلم آزمایشگاه شبح زیرنویس فارسی، شما را به داستان ترسناکی وارد خواهد کرد که در یک بیمارستان در حال اتفاق افتادن است. فیلم آزمایشگاه روح یا آزمایشگاه شبح ساخت کشور تایلند است و صحنه‌های در پایتخت آن یعنی بانکوک فیلمبرداری شده است. کارگردان این فیلم،  Paween Purijitpanya است که سابقه کارگردانی فیلم‌های دختری از هیچ جا(girl from nowhere)  هفت چیز (seven  (something) و فوبیا (Fobia)  را در کارنامه خود دارد. و اکنون یک فیلم ترسناک جدید را با داستانی متفاوت از دیگر فیلم‌های ترسناک به طرفداران فیلم‌های ترسناک و رعب‌آور، ارائه داده است. قبل از تماشای آنلاین فیلم آزمایشگاه شبح، با ما همراه باشید تا مروری کوتاه بر فیلم، داستان، عوامل و نقد آن داشته باشیم.

تماشای آنلاین فیلم Ghost Lab زیرنویس فارسی

عوامل و رویدادهای فیلم Ghost Lab

فیلم ترسناک آزمایشگاه شبح را واسودهرن پیاروم ( Vasudhorn Piyaromna)، پاوین پوریجیتیانا (Paween Purijitpanya) و توسافون ریانتن (Tossaphon Riantong) نوشته‌اند. 

نام به انگلیسی: Ghost Lab

نام به فارسی: آزمایشگاه شبح

ژانر: ترسناک

مخاطب: بالای 18 سال

زبان اصلی سریال: تایلندی

کارگردان: Paween Purijitpanya

شبکه پخش: نتفلیکس

نویسندگان: Vasudhorn Piyaromna, Paween Purijitpanya, … 

تاریخ انتشار: 26 می 2021

محصول: تایلند

زمان: 115  دقیقه

ستارگان:  Thanapob Leeratanakachorn, Paris Intarakomalyasut, Nuttanicha Dungwattanawanich, …

فیلم آزمایشگاه شبح درباره چیست؟

آیا شما هم به دنیای پس از مرگ و به دنیای ارواح و اشباح اعتقاد دارید؟ همه ما از کودکی تا به الان با توهمات همیشگی در زمینه وجود روح، جن، شبح و ... درگیر بوده‌ایم. گلا (Paris Intarakomalyasut) و وی (Thanapob Leeratanakachorn) دو دکتر جوان مشغول به کار در یک بیمارستان هستند. بعد از اینکه هر دوی آنها یک شبح واقعی را از نزدیک می‌بینند، متوجه می‌شوند که بسیاری از خیال‌های زمان کودکی و حتی الان، توهم نیستند و می‌توانند واقعیت داشته باشند. برای همین به دنبال اثبات کردن علمی حضور ارواح و اشباح، پروسه داستان فیلم آزمایشگاه شبح را پیش می‌برند. 

ماجرا برای وی (Wee) سخت‌تر است. چرا که او هیچ چیزی که با علم نتوان توضیح داد را قبول نمی‌کند. اما الان شبح را به چشم خود دیده و احساس می‌کند باید در این باره تجدید نظر کند. الان هم مصرانه به دنبال اثبات علمی وجود ارواح در آزمایشگاه شبح هستند. با روش‌ تحقیق خاص خود، ارواح را به مشارکت‌کنندگان پژوهش تبدیل کرده و ادعا می‌کنند که این دو اولین افرادی هستند که به طور علمی وجود ارواح را ثابت می‌کنند. اما آیا واقعیت دارد؟ پروژه north lights quest چگونه وجود شبح را اثبات خواهد کرد؟ با تماشای آنلاین فیلم آزمایشگاه شبح 2021 همین الان می‌توانید جواب این دو سوال را دریافت کنید.

نقد فیلم Ghost Lab

آیا می‌دانستید که فیلم Ghost lab 2021 اولین فیلم تایلندی است که در Dolby Vision تولید می‌شود و اولین فیلم تایلندی نیز می‌باشد که در شبکه نتفلیکس نمایش داده می‌شود؟ جالب است نه؟ اینکه یک فیلم ترسناک، داستان و پرداخت قوی داشته باشد و بتواند در ژانر فیلم ترسناک و مخوف، توجه مخاطبان جهانی را به خود جذب کند. مانند آنچه که در فیلم آزمایشگاه ارواح می‌بینیم. در نقد این فیلم آمده است که انتظارهای مخاطبین از داستان و آنچه وعده داده شده است، برآورد نشده است. ایده‌های جذابی در داخل فیلم وجود دارد که ترس را ایجاد می‌کند اما می‌توانست خیلی کار شده‌تر از صرف یک ملودرام دل‌پذیر باشد. آیا شما در پایان تماشای آنلاین فیلم آزمایشگاه شبح، آن را یک اثر موفق در ژانر ترسناک خطاب خواهید کرد؟

دانلود فیلم آزمایشگاه شبح

به طرفداران فیلم‌های ترسناک توصیه می‌کنیم که دانلود فیلم آزمایشگاه شبح و تماشای آن را از دست ندهند. این یک اثر ترسناک متفاوت از کشور تایلند است که با ترکیب دنیای خیال و دنیای علمی، دو طیف مختلف از مخاطبان را به خود جذب می‌کند. در کنار فیلم‌های ترسناک دیگر از جمله فیلم احضار، فیلم مارپیچ 2021، دانلود فیلم آزمایشگاه شبح را نیز از دست ندهید.

موارد مشابه

رای به فیلم

آزمایشگاه شبح

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم