درباره فیلم Army of the Dead

فیلم ارتش مردگان 2021 فیلمی ترسناک و پرهیجان

دنیای تخیلی زامبی ها، سالهاست که به سوژه ای جذاب برای فیلم های ترسناک تبدیل شده است. دنیایی که دیدن آن برای افراد هیجان دوست حتی در فیلم ها و سریال ها خالی از لطف نیست. فیلم Army of the Dead (2021) ادامه ای از فیلم طلوع مردگان 2004 است که در زمان خود توانست مخاطبان زیادی را به سینما بکشاند. دانلود فیلم ارتش مردگان پس از انتشار آن بسیار بالا بود و این نشان از طرفداران زیاد این نوع فیلم ها دارد. 

 

دست اندرکاران فیلم Army of the Dead (2021)

ارتش مردگان به کارگردانی رک اسنایدر و تهیه کنندگی دبورا اسنایدر در 21 مه 2021 در ایالات متحده انتشار یافت. بازیگران مطرح هالیوود و نقش های جذاب آن ها مزید بر علت شده است تا فیلم Army of the Dead (2021) با زیرنویس و ترجمه به زبان های مختلف در عرض زمان کوتاهی در اکثر کشورها به نمایش گذاشته شود. فیلم از تولیدات نتفلیکس است و از همان ابتدا برای تماشای آنلاین فیلم ارتش مردگان از این پلتفرم در کشورهای مختلف استفاده شد.

بازی زیبای دیوید باتیستا در نقش اسکات وارد، الا پورنل در نقش کیت برد، گرت دیلاهانت در نقش فرانک پیترز، هما قریشی در نقش ژتا و ... و داستان جذاب آن را به یک فیلم پرمخاطب بین جوانان تبدیل کرد. 

فیلمبرداری Army of the Dead (2021) در لس آنجلس، نیومکزیکو، کالیفرنیا و البوکرکی در 15 ژانویه 2019 شروع شد.

 

خلاصه داستان فیلم ارتش مردگان

این داستان با ژانر اکشن، جنایی و ترسناک ماجرای جنایت زامبی ها را در لاس وگاس به تصویر می کشد. در این بین گروهی از مزدوران نیز تصمیم می گیرند از آب گل آلود ماهی بگیرند و همزمان با وحشتی که بر شهر سایه انداخته است، بزرگ ترین سرقت را در لاس وگاس ترتیب دهند. سرقت در منطقه قرنطینه انجام می گیرد و این افراد با به خطر انداختن جانشان ریسک این سرقت بزرگ را می پذیرند.

 

دانلود فیلم ارتش مردگان 2021

برای تماشای آنلاین Army of the Dead (2021) برای ما که حق عضویت نتفلیکس را نداریم، روش های دیگری هم وجود دارد. وب سایت های معتبر دانلود فیلم و سریال، این امکان را به کاربران خود داده اند تا به تماشای فیلم ارتش مردگان 2021 با زیرنویس فارسی بنشینند و از فیلم های روز دنیا عقب نمانند. 

تماشا فیلم ارتش مردگان با کیفیت بالا امکان پذیر است و می توانید این فیلم هیجان انگیز و ترسناک را به تماشا بنشینید. فیلم ارتش مردگان، برای طرفداران فیلم های ترسناک و جنایی یکی از بهترین انتخاب هاست که با صحنه های اکشن و دلنشین فیلم همراه شوند.

موارد مشابه

رای به فیلم

ارتش مردگان

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم