لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال Solos

دانلود سریال انفرادی 2021

تماشای آنلاین سریال انفرادی 2021 برای لحظاتی هم که شده است، شما را با دنیای تخیلات آشنا می کند. فیلم Solos 2021 ساخته کارگردان حرفه ای سینمای آمریکا، دیوید ویل و با بازی بازیگران سوپر استاری مانند مورگان فریمن، آن هاتاوی و ... توانست همان ابتدا و با پخش تریلر رسمی خود، مخاطبان سریال هایی با ژانر تخیلی و درام را به انتظار بنشاند. سریال داستان انسانیت را به چالش می کشاند. آیا ما انسان ها با هم ارتباطات روحی داریم؟ آیا تجربیات ما می تواند با هم مشترک باشد؟...

دانلود سریال انفرادی برای کسانی که به داستان های تخیلی علاقه دارند یک گزینه مناسب است تا در کنار خانواده لحظاتی دلپذیر را به تماشای سریال های روز دنیا بگذرانند. 

 

عوامل و رویدادهای سریال Solos

نه تنها فیلمنامه سریال انفرادی از جذابیت بالایی برخوردار است بلکه بیشتر علاقه مندان به این سریال برای بازیگران بزرگی مانند مورگان فریمن، آن هاتاوی و ... اقدام به دانلود سریال می کنند. نقش های جذاب در کنار بازی خوب این بازیگران مزید بر علت شده است تا مخاطبان زیادی را برای سریال ببینیم. هاتاوی، بازیگر نقش زن گربه ای در فیلم های بتمن شناخته شد و از آن پس طیف وسیعی از علاقمندان را به خصوص در بین نوجوانان و جوانان به سمت خود جذب کرد. 

فریمن نیز یکی از بازیگرانی است که در تعداد زیادی فیلم مشهور مانند شائوشنگ، عزیز میلیون دلاری و ... ایفای نقش کرده است. 

ژانر: فانتزی، تخیلی درام

کارگردان: دیوید ویل

رده سنی: بالای 13 سال

ستارگان : Uzo Aduba, Nicole Beharie, Constance Wu

محصول کشور: آمریکا

مدت زمان: 100 دقیقه

 

خلاصه سریال انفرادی ساخته دیوید ویل

این سریال در هفت قسمت تهیه شده است و هر یک از شخصیت های داستان زندگی خود را دارند. با این حال هنگامی که با دانلود سریال در بخش های مختلف آن همراه می شوید، می بینید که هر کدام از این شخصیت ها در ماجراجویی های پرهیجانی قرار می گیرند. سریال در مورد آینده نامشخص این افراد و شخصیت انسان ها صحبت می کند..

 در لابلای سریال Solos می توانید ارتباط افراد را حتی در تنهاترین زمان ها، با هم متوجه شوید. 

تماشای آنلاین سریال Solos با زیرنویس فارسی برای کسانی که علاقه مند به سریال هایی با ژانر تخیلی و درام هستند، توصیه می شود. 

منتقدان سریال SoloS 2021 به بازی خوب ستارگان سینمای آمریکا در این سریال و داستان پر از فراز و نشیب آن اشاره می کنند. به خصوص در زمینه شخصیت شناسی و انسان سازی، فیلم نامه لایه های درونی افراد را به خوبی نشان داده و به نتیجه مد نظر خود می رسد.

 

دانلود سریال Solos با کیفیت بالا

برای تماشای آنلاین سریال Solos 2021 با زیرنویس فارسی، می توانید همراه ما باشید. این داستان لذت بخش با کیفیت بالا و صحنه های جذابی که دارد شما را ساعت ها به خود مشغول می کند. صحنه هایی که در واقع بیننده را غافلگیر کرده و لذت تماشای این سریال را برای شما دوچندان می کند. 

موارد مشابه

رای به سریال

انفرادی

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم