درباره فیلم Together Together

فیلم Together Together را آنلاین تماشا کنید!

تماشای فیلم های طنز همیشه مخاطبان خود را داشته است. هر سلیقه ای که داشته باشید، این فیلم ها به دل می نشینند. Together Together نیز یک فیلم در ژانر کمدی و درام است که توسط کارگردان و بازیگر خوش سابقه آمریکایی، نیکل بک ویت ساخته شده است. این فیلم به خوبی اوقات فراغت شما را پر می کند و داستان آن به گونه ای جلو می رود که مخاطب را کاملا با خود همراه می کند. تماشای آنلاین فیلم با هم با هم خالی از لطف نیست تا بتوانید با فیلم های روز دنیا همراه شوید و از دنیای فیلم و سریال هالیوود عقب نیفتید.

 

اطلاعات و عوامل ساخت فیلم Together Together

نویسنده و کارگردان این فیلم جذاب، نیکول بک ویت است. این فرد تهیه کنندگی فیلم را به همراه سایر همکاران خود مانند بیل بننسون، کریس بوید و ... نیز بر عهده دارد. 

بازیگران فیلم Together Together اد هلمز، پتی هریسون، رزالیند چائو، تیم شارپ و بیانکا لوپز است. بازیگران نقش اول این فیلم آنقدر خوب بازی کرده اند که احساس طبیعی بودن احساسات و عواطف را به مخاطب می دهند و فیلم کاملا از حالتی فیلم گونه و مصنوعی خارج شده است. 

در نهایت باید گفت که عوامل فیلم با هم با هم به گونه ای عمل کرده اند که همان چیزی از آب درآمده است که یک مخاطب مشکل پسند از یک فیلم خوب انتظار دارد.

 

داستان فیلم با هم با هم 

فیلم با هم با هم اثری طنز است که با ملاقات مت و آنا شروع می شود. ملاقات این دو نفر بیشتر به یک مصاحبه کاری شبیه است. کم کم که جلو می روید متوجه می شوید، داستان از این قرار است که این مرد تنهای 40 ساله می خواهد زنی را استخدام کند تا رحمش را برای القای مصنوعی اجاره کند و فرزندی داشته باشد. در ادامه فیلم Together Together کم کم این دو نفر بیشتر با هم آشنا می شوند و ارتباط آن ها از مرزهای موجود فراتر می رود. بدین صورت عشق و علاقه ای بین آن ها ایجاد می شود...

 

دانلود فیلم Together Together با ترجمه زیرنویس

با هم با هم فیلمی آمریکایی است که مدت زیادی از انتشار آن نگذشته است. برخی افراد دوست دارند همیشه جزو اولین گروه هایی باشند که به تماشای فیلم های روز دنیا می نشینند. تماشای آنلاین فیلم Together Together نیز برای این افراد فراهم شده است تا فیلم Together Together با ترجمه زیرنویس در بخش دانلود فیلم و سریال دریافت کنند. 

موارد مشابه

رای به فیلم

باهم باهم

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم