لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال The Flower of Evil

تماشای آنلاین سریال گل شیطان – سریال کره‌ ای The Flower of Evil

تماشای آنلاین سریال گل شیطان زیرنویس فارسی

تماشای آنلاین سریال گل شیطان یا The Flower of Evil زیرنویس فارسی، تماشای یک سریال کره‌ای بی‌نظیر و جذاب به کارگردانی Kim Cheol-Kyu است. 16 قسمت مهیج، زندگی یک زوج جوان را به تصویر می‌کشاند. اگر شما نیز از طرفداران سریال‌های کره‌ای در ژانر درام، جنایی و مرموز هستید، به شما تماشای آنلاین سریال گل شیطان یا گل اهریمن را توصیه می‌کنیم. این سریال توانسته نگاه مثبت منتقدین را به خود جذب کند. دیدگاه‌های مثبت ذکر شده در مورد داستان، عملکرد، بازیگران و صحنه‌پردازی‌های آن از نقاط قوت آن به حساب می‌آید. به نظر شما چه معماها و داستان‌های پشت زندگی گذشته‌ی این دو زوج جوان وجود دارد؟ آیا پرده برداشتن از واقعیت به حل مسائل و معماهای داخل سریال کمک خواهد کرد؟ سریال The Flower of Evil را همین الان می‌توانید تا قسمت آخر دنبال کنید.

تماشای آنلاین سریال The Flower of Evil

عوامل و رویدادهای سریال کره ای گل شیطانی 2020

کارگردان سریال The Flower of Evil، کیم چئول کیو است. یک کارگردان موفق اهل کره جنوبی که برنده 57امین جایزه Baeksang Arts می‌باشد. از جمله آثار درخشان او می‌توان به اعتراف، مادر، Chicago Typewriter Special و در مسیر فرودگاه اشاره کرد. جدیدترین اثر او نیز سریال 16 قسمتی 

گل شیطان است. این اثر نیز مانند اکثر کارهای او در ژانر درام قرار دارد. 

نام به انگلیسی: The Flower of Evil

نام به فارسی: گل شیطان

ژانر: درام

مخاطب: بالای 18 سال

زبان اصلی سریال: کره‌ای

کارگردان: Cheol-gyu Kim

شبکه پخش: tvN

نویسندگان: Yoo Jung-Hee

تاریخ انتشار: 29 جولای 2020

محصول: کره جنوبی

زمان: قسمت‌های 59 تا 77 دقیقه‌ای

ستارگان: Joon-Gi Lee, Chae-Won Moon, Hyun-woo Seo, Dae-hoon Choi,  Gi-Ae Nam, Kim Soo-Oh, Choi Young-Joon, Jong-hak Son, Hie-jin Jang, Seo-Yeon Jung, Park Hyun-Joon, Na-Young Lim, Chul-Hyung Im, Kyung-Sook Jo- hoon Kim, Byung Mo Choi, Yang Hye-Jin, Ki-moo KimKi-moo Kim, …

سریال The Flower of Evil درباره چیست؟

داستان سریال گل شیطان روایت ملودرام رمزآلودی است که زندگی یک زوج جوان را به تصویر می‌کشد. باک هی سونگ (Lee Joon-Gi)، گذشته بی‌رحمانه و پر از جنایتی داشته است. شاید هیچگاه از طرز رفتار و نگاه‌های او متوجه این گذشته‌ی تاریک نشوید. اما ماجرا از زمانی شروع می‌شود که پلیس رد یک سری قتل‌های پشت سر هم را می‌گیرد. همسر او نیز چا جی وون (Moon Chae-Won) یک کارآگاه حرفه‌ای است و اکنون باید گذشته همسر خود زیر و رو کند. در سایه بررسی پرونده‌های جنایی، چه اتفاقی بر سر زندگی مشترک این دو زوج جوان خواهد افتاد؟ آیا ماجرای زندگی پر از آشوب و جنایت همسر او واقعیت دارد؟ همین الان می‌توانید با تماشای آنلاین سریال گل شیطان یا Flower of Evil جواب این سوال‌ها را پیدا کنید.

نقد سریال گل شیطان

نقطه قوت این سریال موفق کره‌ای، بازی فوق‌العاده عوامل داخل آن است. حتی بازیگر نقش‌های کم‌رنگ نیز به طور عالی در این سریال بازی می‌کند. برای همین این سریال را در نوع خود یک شاهکار برای تلویزیون و سینمای کره به حساب می‌آورند. داستان عاشقانه داخل سریال نیز در عین اینکه دردآور است اما زیبا است. هر کدام از قسمت‌های آن، اتفاقات و هیجان‌های جدیدی برای مخاطب به همراه دارد. برای همین شک نداریم که شما نیز در پایان تماشای آنلاین سریال flower of evil به جمع طرفداران این سریال اضافه خواهید شد.

دانلود سریال کره ای گل شیطان

دانلود سریال گل شیطان یک انتخاب بسیار عالی برای کسانی است که به دیدن سریال‌های درام علاقه دارند و در عین حال وقت دنبال کردن اپیزودهای طولانی را ندارند. این سریال داستان بسیار جذاب و متفاوتی را به نمایش خواهد گذاشت که در طول تماشای 16 قسمت، هر لحظه شاهد بخشی از آن خواهید بود.

 

موارد مشابه

رای به سریال

گل شیطان

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم